czwartek, 12 czerwca 2014

[KONKURS] Bądź kreatywny, i zabłyśnij!


Ogłaszam konkurs na moim blogu!
Zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału, do wygrania na prawdę wspaniała nagroda. Organizatorem konkursu jest blog http://seriale-disneychannel.blogspot.com/ i The Walt Disney Company Polska!



Zadanie konkursowe:

Wykonaj wierszyk promujący 3 sezon Violetty. 
Ilość wersów jest nieograniczona, liczy się kreatywność i pomysłowość. Wszelkie wierszyki ściągane z internetu nie będą brane pod uwagę. SPRAWDZAM WSZYSTKO, WIĘC PROSZĘ NIE OSZUKIWAĆ!

Wszystkie wasze wierszyki proszę przesyłać na e-mail - lifeisbrutaal@interia.pl

Konkurs trwa od 12.06 do 19.06 włącznie!
Zwycięzca będzie tylko jeden!


Nagroda:


Dezodorant x2, żel i perfumy z firmy LA RIVE!


REGULAMIN KONKURSU

Organizatorem konkursu jest blog http://seriale-disneychannel.blogspot.com/ i The Walt Disney Company Polska.
Fundatorem nagród jest The Walt Disney Company Polska.
W wiadomości na e-mail proszę przesłać wasz wiersz + imię i nazwisko.
Pracę można przysyłać do 19 czerwca (włącznie).
Zwycięzcę wybieram ja.
Jest tylko jedna nagroda, za 1 miejsce.
Wyniki konkursu pojawią się 21 czerwca!
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE TRZEBA BYĆ OBSERWATOREM BLOGA!


Zapraszam również na drugi konkurs, na blogu Mateusza - KLIK

*

Jak wam się podoba konkurs? Weźmiecie udział?

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyk może być śmieszny, nie koniecznie musi się rymować. Pomysł zależy od was :) Zawsze warto spróbować.

      Usuń
  2. W sumie nie wiem ;) ale może mi się uda...
    Takie pytanko: Jeśli ktoś wygra to kiedy będzie nagroda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po otrzymaniu adresu na który zostanie wysłana nagroda, przekazuje ją Disneyowi, a on wam praktycznie w ten sam dzień lub później wysyła nagrodę.

      Usuń
  3. Kocham waszą stronę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję was i wzięłam udział mój e-mail to julka500.99@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak nie mama konta na google? - Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To se załóż XD
      dosłownie 5 minut i masz konto

      Usuń
  6. Zaobserwowalam i wyslalam prace ;)
    Doszła? Z tego maila: martinkatinita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Doszła moja praca z maila: weronika.jarz@o2.pl?

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca wysłana a nagroda naprawdę super.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział. Sorry, że tak późno mam nadzieję, że się zaliczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja wiadomość doszła, adres e-mail: kamila123...interia.pl tego ... nie podam tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już wysłałam. Wymyśliłam go na miejscu ale nawet fajny xD

    OdpowiedzUsuń