niedziela, 1 czerwca 2014

Kolejne filmiki na vlogu Candelarii


Jak już czytaliście pewnie na blogu Candelaria Molfese, odtwórczyni roli Camili w serialu Violetta posiada swój własny kanał na YouTube, o czym więcej możecie przeczytać TUTAJ

Artystka udostępniła nam niedawno kolejną porcję filmików.



22 maja udostępniła nam mix filmików w 5 językach - hiszpańskim, angielskim, portugalskim, francuskim i włoskim. Niestety zabrakło naszego języka.




Cześć przyjaciele. Dziękuję za obserwowane mojego kanału na YouTube. Kocham was.


Następny filmik Cande dodała 24 maja, nosi tytuł SABADO czyli SOBOTA


Najbardziej w tygodniu lubię sobotę. Pragnę tego dnia z całego serca. Nie możecie sobie wyobrazić nawet! Kocham soboty!
Jofito: Co tam? Tak jestem w domu, korzystam z soboty. Jesteś za rogiem i chcesz wpaść? Dlaczego? Tak, tak, tak nie ma problemu, chodź.
Pół godziny później
Jofito: Cześć
Agus: Niespodzianka
Cande: Przyszłyście razem
Jofito: Cześć, jak tam?
Agus: Cześć
Jofito: Zostaw to, bo musisz mnie posłuchać. Mam dobre plotki.
Cande: Twitter selfie!
Jofito: Plotka jest wybuchowa...
Cande: Zaczekaj chwile
Jofito: Daj spokój
Cande: Mamo, jak tam? Tak, możesz wpaść, nie ma problemu, chodź!
Jofito: Słuchaj, ktoś powiedział mi...
Cande: Czekaj!
Cou: Cześć, jak leci?
Cande: Cou, co Ty tu robisz?
Cou: Widziałam zdjęcie na twitterze, i pomyślałam, że przyjdę
Cande: Uhhh
Cou: Jest okej?
Cande: Ładny kapelusz!
Cou: Pożyczyłam kiedyś, proszę. Masz go z powrotem i tutaj są Twoje rzeczy. Niektóre są brudne, przepraszam. Cześć dziewczyny!
Cande: Myślałam, że będę miała spokojną sobotę. Nie mogę w to uwierzyć, wszyscy są tutaj! Nie obchodzi mnie to, cieszę się sobotą! Sobota!


Kolejny filmik nosi tytuł LA CARTERA DE CANDE, czyli TECZKA CANDE, dodała go 28 maja na swój kanał YouTube


Cześć wszystkim. Wiele z was prosi o więcej, ale trzeba czasu! Więc, co noszę w torebce? Jesteście bardzo ciekawi, prawda? Przepraszam, na prawdę nikt nie zapytał czy możemy kontynuować? Dobra, wybierzmy torebkę. Ta? Hmm, nie. Ta jest mała, i do niczego nie pasuje. Nie ta. Ta jest piękna! Kocham torebki w kolorze złotym. Ok, znalazłam. To jest idealna torebka, w dobrym rozmiarze i kolorze. Niech będzie. Teraz pokaże wam co jest w mojej torebce. Portfel, pieniądze są ważne aby mieć na kawę, okulary przeciwsłoneczne, przenośne lusterko. Magiczne lusterko, kto jest najpiękniejszy na świecie? To takie głupie... kosmetyki. Ważne, rolka do ubrań która może służyć jako mikrofon. Telefon komórkowy, jest bardzo ważny aby móc dzwonić. I... och, to jest tutaj, a tak długo tego szukałam! Pilot! Teraz chcę wiedzieć co jest w waszych torebkach. Zostawcie komentarze na moim kanale YouTube.


*

Jak wam się podobają filmiki? Lubicie Cande?
Ja osobiście, czekam na więcej jej filmików, na pewno wszystko pojawi się na blogu!

2 komentarze: