sobota, 21 czerwca 2014

[RECENZJA] 5 i 8 tom Kolekcji V-lovers


Kolejna recenzja, tym razem 5 i 8 tomu Kolekcji V-lovers. Bardzo dziękuję za produkty The Walt Disney Company Polska. Mam nadzieję, że recenzja przybliży wam bliżej kolekcję i skusicie się ją kupić! Zapraszam do przeczytania. [tutaj] inne recenzje.


Na każdym opakowaniu możecie zobaczyć inną postać z serialu. Opakowania prezentują się świetnie, a każdy V-lover powinien zaopatrzyć się w wcześniejsze odcinki.




Razem z siostrą skusiłyśmy się po raz kolejny do niezawodnego działu mody i urody. Triki makijażu są na prawdę bezbłędne. Każdemu polecam ten dział, bo można się dowiedzieć sporo ciekawych rzeczy.






Wiele pomysłów na dobrą fryzurę przy każdej okazji: do szkoły, na koncert, na weekend, na co dzień, na randkę i do teatru. Również opisana fryzura Violetty i Camili. Moja siostra z ciekawością zastosowała trik na fryzurę Violi (obrazek po lewej)






Przyznam, że zawsze coś zadziwia mnie w tych książeczkach. W 5 części był to dział zza kulisami, gdzie dowiedziałam się o czym marzą gwiazdy z Violetty. Z ciekawością czytałam każde marzenie i dowiedziałam się interesujących rzeczy.




8 część Kolekcji V-lovers przybliżyła mi postać mojego ulubionego artysty Jorge Blanco. Dużo informacji sprawiło, że dowiedziałam się wiele o moim ulubieńcu.







Po przeglądnięciu dwóch książeczek wzięłam się za oglądanie odcinków, co prawda chodzą teraz powtórki na Disney Channel, ale ja wyprzedziłam je poprzez tomy z DVD.







Jeden odcinek trwa 45 min więc maksymalnie dziennie mogę oglądnąć dwa. Ten serial chyba nigdy mi się nie znudzi. Niektóre sceny z chęcią oglądam kilkanaście razy, ponieważ tak mi się podobają. Akurat na zdjęciu 23 odcinek. Leon z Violettą śpiewają Voy por ti!










PODSUMOWANIE

Każdego zachęcam do kupienia tych części Kolekcji V-lovers. 1 sezon był pełen emocji i fascynacji. Polecam powrót do tych odcinków i kupowanie tomów. Ocena to 10/10


~*~

Zbieracie Kolekcję V-lovers? Podobał wam się 1 sezon Violetty?

4 komentarze:

  1. 1 sezon był cudowny, ale ja nie mam żadnego tomu V-Lovers

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś uwielbiałam 1 sezon :) Ale nie kupuje tych tomów V-Lovers :)
    Świetny post :) /Magda aa

    OdpowiedzUsuń
  3. Sezon 1 był fajny, ale jakoś wole oglądać Violettę, niż czytać. Ekstra wpis ;0

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te tomy / nati kamińska

    OdpowiedzUsuń