sobota, 14 czerwca 2014

[RECENZJA] 9 i 10 tom Kolekcji V-lovers


W czwartek dotarła do mnie przesyłka od The Walt Disney Company Polska, w której były tomy z Kolekcji V-lovers. W tym poście chce dla was zrecenzować tom 9 i 10. Bardzo dziękuję za produkty! TUTAJ link do innych recenzji


Opakowanie każdego tomu wygląda na prawdę genialnie. Ja osobiście całą kolekcję ułożyłam w honorowy miejscu na szafce. Prezentują się genialnie - uwielbiam tą serię!



W tomie 9 zainspirował mnie dział mody i urody, a dokładniej manicure. Postanowiłam wykorzystać kilka rad z książeczki na ładne paznokcie.
Jestem zadowolona w zupełności, ponieważ stosowanie jest sprawdzone!



Oprócz fantastycznych plakatów i naklejek które są w każdym tomie możemy zobaczyć bardzo ciekawe rzeczy zza kulis. Przyznam, że z wielką ciekawością zawsze przeglądam te działy. Wiele zdjęć i informacji nie są publikowane w internecie więc to wielki plus aby dowiedzieć się czegoś nowego.






W tomie 10 znalazłam dużo ciekawych pomysłów na fryzury. Wykorzystałam dwa z nich i zrobiłam świetną fryzurkę mojej siostrze. Książeczki dołączone do DVD są na prawdę bajeczne.







Po oglądnięciu książeczek przyszedł czas na włączenie odcinków z 1 sezonu! Uwielbiam ten sezon. Każdemu polecam cofnięcie się do starych odcinków i oglądnięcia przygód bohaterów jeszcze raz.


A po odpaleniu płyty:






Na laptopie zaczęłam oglądać 41 odcinek z 9 tomu pijąc kawę i jedząc pyszne ciasteczka. Przyznam, że oglądanie starych odcinków to świetny sposób na nudę. We wakacje mam zamiar oglądnąć cały 1 sezon poprzez Kolekcję V-lovers i wam też to polecam!











PODSUMOWANIE I OCENA PRODUKTÓW

Moja ocena jest bardzo pozytywna! Tomy przyciągają mnie jak magnez, nie tylko przez odcinki, ale i dołączone do nich książki z naprawdę świetnymi rzeczami. Każdemu polecam zakup odcinków i wrócenia do 1 sezonu. Wszyscy fani Violetty powinien to mieć.


TOM 11 już w sprzedaży od 11 czerwca!

A kolejne części do kupienia w datach:
TOM 11 - 27 czerwiec
TOM 12 - 11 lipiec
TOM 13 - 25 lipiec 
TOM 14 - 8 sierpień
TOM 15 - 22 sierpień
TOM 16 - 5 wrzesień

Od 12 maja pierwsze 6 tomów dostępne jako reedycja w sieciach Carrefour, Tesco i w księgarniach.

*

Jak wam się podobała recenzja?
Macie już 9 i 10 tom?

7 komentarzy: