niedziela, 22 czerwca 2014

[KONKURS] Wyniki na wierszyk 3 sezonu Violetty


Niedawno na blogu mogliście zobaczyć konkurs i wziąć w nim udział. Zasady nie były trudne, a nagroda na prawdę świetna! Już czas odsłonić wyniki konkursu na wierszyk z 3 sezonu Violetty.
Wszystko w rozwinięciu postu.


Dotarło do mnie ponad 20 wierszy, byłam na prawdę pod wrażeniem, ponieważ blog nie jest popularny a wy mnie nie zawiedliście. Niestety - w tym konkursie zwycięzca jest tylko jeden. Najchętniej nagrodziłabym więcej świetnych wierszy, ale nagroda została ufundowana tylko i wyłącznie za pierwsze miejsce.
W konkursie kierowaliście się wieloma pomysłami, dla mnie wszystkie prace były na prawdę dobre. Ale trzeba być sprawiedliwym, i oceniałam pod względem przesłania i pomysłowości.

Chciałabym podziękować The Walt Disney Company Polska, za ufundowanie nagrody w tym konkursie.


Nagrodzona praca w konkursie:

Gdy trzeci sezon zacznie się,
Przed telewizor przyciągnie mnie.
Violetta z Leonem piosenkę układają,
I chłopaków do siebie przyciągają.
German ciągle myśli o Angie,
A Jade do ślubu go pędzi.
Federico Ludmile kwiaty kupuje,
I ciągle ją tym oczarowuje.
Gregorio na dobre zmienia się wciąż,
A Beto szaleje jak wściekły wąż.
Camila i Broduey wciąż kłócą się,
I ciągle tym rozbawiają mnie.
Gdy tylko Ramallo Olgę wypatruje,
Przestrzeń osobista w przeszłość odlatuje.
Andres miłości swej nadal szuka,
I ciągle na Maxiego i Naty kuka.
Trzeci sezon ostatnim już będzie,
Miejmy nadzieje, że Violetta do Polski przybędzie. 


PROSZĘ ZWYCIĘŻCZYNIĘ O SZYBKIE PRZYSŁANIE SWOICH DANYCH DO WYSŁANIA NAGRODY: IMIĘ, NAZWISKO, ADRES ZAMIESZANIA, KOD POCZTOWY
E-mail : lifeisbrutaal@interia.pl
Jeśli właścicielka wiersza nie wyśle swoich danych do przyszłego tygodnia, 
wtedy nagroda wpada w ręce innej osoby.


~*~

DZIĘKUJĘ ZA UDZIAŁ W KONKURSIE!
Zapraszam do czytania bloga, i wyczekiwania kolejnych konkursów! Na pewno wam się opłaci!

9 komentarzy:

  1. piękny wierszyk! gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój nie doszedł, bo sama tak pisałaś jak się pytałaś, a napisałam dwa i to dłuższa, powinno być jeszcze raz, bo nie doszło, a to może wszystko zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytałam*

      Usuń
    2. To nie jest moja wina że wiersz nie doszedł, a termin na wysyłanie był do czwartku. Wyniki miały być wczoraj więc i tak czy tak przedłużyłam. W wierszu nie liczyła się długość, lecz pomysłowość i przesłanie o którym pisałam wyżej :)

      Usuń
  4. Gratulacje ;) Wiersz naprawdę fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje talentu zwyciężyni

    OdpowiedzUsuń