czwartek, 19 czerwca 2014

[VIOLETTA3] Zapowiedź nowej piosenki "EN GIRA"


Premiera Violetty 3 - 28 lipca zbliża się coraz bardziej. Możemy już na internecie zobaczyć zwiastun nowej piosenki, która pewnie ukaże się również w pierwszych odcinkach. Przebój ma tytuł "En gira". Jest nawiązaniem do kończącej się trasy koncertowej bohaterów i również tego co przeżyli, i ile poznali wspaniałych państw. Zapraszam do dalszego czytania postu!


A oto jak przedstawia się nowa piosenka:


 Bardzo dobrze widać w górnym filmiku aktorów. Wydaje mi się, że zdjęcia podchodzą z nowej sesji zdjęciowej promującej 3 sezon serialu.

TEKST PIOSENKI:

 Gira el mundo gira y yo puedo parar
Un avion cada dia y viajar y viajar
Gira las estrellas ya la lo puedo sentir
Rayos y centellas todos quieren venir

 Gira mi canción
Gira mi canción

TŁUMACZENIE:

Świat krąży, krąży i nie może się już zatrzymać
Samolot każdego dnia, i podróżować, i podróżować
Obracają się gwiazdy i mogę poczuć
Promienie i iskry, wszyscy chcą przyjść

Obraca się moja piosenka
Obraca się moja piosenka

~*~

Ostatnio w zwiastunie promocyjnym uczniowie pokazywali fragmenty choreografii, którą będą wykonywać właśnie do piosenki powyżej.



A fragmenty "En gira" i innych piosenek możemy usłyszeć tutaj w tle:










~*~

Jak wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Super ! piosenka wpada w ucho 😉 jestem ciekawa kiedy bedzie w polsce 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super !!! <3 *.* Jeszcze bardziej nie mogę się doczekać #Violetta 3 :( <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać trzeciego sezonu... Jeszcze długo... :) Crazy Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niedługo :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :). Czekam niecierpliwie na 3 sezon :').

    OdpowiedzUsuń
  6. WOw o jejku supcio jej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marcysia Szkodzińska21 czerwca 2014 10:43

    Super blog! Tyle ciekawostek i w ogóle! <3

    OdpowiedzUsuń