sobota, 10 maja 2014

Violetta opanowała EMPIK


Parę dni temu pojechałam do Krakowskiego empiku.
Wchodząc tam byłam w szoku.
Na co drugiej półce była twarz naszej kochanej Violetty.

Zapraszam do dalszego przeczytania!





To wielkie stoisko bardzo przykuło moją uwagę.
Znajdowało się w nim wszystko dla każdego V-lovers.
 Łamigówki, puzzle, gry, seria "Za kulisami",
kolekcja V-lovers, płyty, talerze, śniadaniówki, kubki.
No dosłownie wiele rzeczy!









*

Jak widzicie rynek Violetty poszerza się coraz bardziej!
Możemy znaleźć wszystko dla siebie!

Idąc dalej spostrzegłam, że jedna z książek Violetty,
znajduje się w TOP 10 empika.


Była to książka Sekrety i marzenia Violetty
ROK PÓŹNIEJ

Wcześniej tej książki nie miałam w ręku,
ale otwierając ją byłam podekscytowana.
Była tam relacja z pamiętnika Violetty,
która pisała wszystko co czuje, również mnóstwo zdjęć.

Jeśli zdobędę tą książkę zrobię dla was recenzję :)

*

Co jeszcze przykuło moją uwagę?


Poradnik - Jak przygotować przyjęcie krok po kroku.
Pisałam o tej nowej książce w tym poście (KLIK)



A ta powyżej książka bardzo mnie zdziwiła.
Ponieważ nie widziałam jej, na stronie empiku, ani dosłownie nigdzie.

Polecam ją dla osób które uwielbiają robić własnoręcznie przeróżne rzeczy.
To jest idealna dla was książka - jak zrobić super opaskę,
pamiętnik, kolczyki i wiele innych.

*
Jak podobają wam się rzeczy z Violetty?
Co chcielibyście mieć?

26 komentarzy:

  1. ja mam sekrety i marzenia Violetty i sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Katowicach jest to samo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super chyba się wybiorę do empika

    OdpowiedzUsuń
  4. Super *o* Wszystko :D <33 Dobra bez przesady xd :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem dużo bym chciała mieć, więc już lecę do empiku ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. VVoVV! TEŻ CHCIAŁABYM MIEĆ TAKĄ PÓŁKĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te przeróżne dodatki :* Żałuje że nie mieszkam w wielkim mieście ;) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie http://vitosl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też tak jest! Kupiłam prawie wszytsko :)

    OdpowiedzUsuń