czwartek, 8 maja 2014

Recenzja 4 części - ZA KULISAMI


Ostatnio błądząc po empiku natknęłam się na 4 część serii "Za kulisami", gdzie na okładce widnieje Francesca i Violetta.
Co prawda do całej kolekcji brakuje mi jeszcze jednej części, ale stwierdziłam, że recenzję zrobię wam właśnie z tej części, gdyż wyjątkowo mnie zainspirowała.

Zapraszam do czytania dalej!



Gdy otworzymy książkę zobaczymy coś takiego:


Informacje zawarte małym druczkiem to wydawnictwo,
gdzie książka została wyprodukowana i inne tego typu rzeczy.


Przechodząc dalej robi się już bardziej ciekawie:


Po prawej stronie możemy zobaczyć cudownej zdjęcie Lodovicy Comello. Natomiast po lewej stronie dużo informacji o tej wspaniałej włoszce. Dowiadujemy się między innymi o jej tęsknocie za rodziną, o realizowaniu marzeń.


Na następnej stronie możemy zobaczyć dużo zdjęć Lodo z jej przyjaciółką Cande. Pod ostatnim zdjęciem jest nawet fajny napis " Camila + Francesca. " Tekst po zdjęciem nawiązuje również do naszej Lodo. Jest między innymi o tym co łączy i dzieli Lodovicę i jej postać, i jej głębokiego uczucia do muzyki.


Kolejna strona to wykreślanki i wasza wiedza.
Zadanie międzynarodowe - przyporządkowanie bohaterów do państw, z których pochodzą grający ich aktorzy.
Imienna wykreślanka - jest to rozsypanka w której ukryte jest hasło


Kolejna strona to informacje o Xabiani Ponce de Leon,
 który w Violettcie wciela się w postać Marco.


Na tej stronie oprócz wspaniałego zdjęcia chłopaków, możemy się dowiedzieć o pasjach Xabianiego. Ma zamiłowanie do filmów, i pragnienie zaistnienia w świecie kin. Również wiele innych ciekawostek zawartych jest na tej stronie.


Po lewo widzimy dalsze informacje o aktorze. Natomiast po prawej stronie kolejna gra "Na wesoło." I w tej grze musicie bardzo ruszyć wasza wyobraźnia. Sami wymyślacie co powiedzą dane osoby w tej sytuacji, i zapisujecie to w dymkach.


Na następnej stronie dowiadujemy się wiele informacji o Albie Rico. Hiszpanka wspomina, że uwielbia swoją postać Naty. Mówi, że nie zna bardziej uroczej postaci od swojej.
Po prawo możemy zobaczyć śliczne zdjęcie Alby.


Tutaj dowiadujemy się o spełnionych marzeniach Alby, która zawsze chciała być aktorką. Mówi, aby realizować swoje marzenia i zachęca nas do tego.
Jest też zawarte wiele ciekawostek na temat hiszpanki, 
która od 14 roku życia występuje w filmach.


Na sam koniec książki ostatnia gra " Bez powtórek ", gdzie trzeba uzupełnić diagram tak by imiona bohaterów nie powtarzały się w żadnej kolumnie.


Tył książki, jak widzicie recenzuję wam 4 część "ZA KULISAMI"
Wydawnictwem tej serii jest EGMONT.


DODATKI

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam dodatki przy takich książkach.
Zobaczcie co w tej serii możecie zyskać kupując ją.


Naklejki. Przyznam, że byłam w szoku gdy je zobaczyłam. Zawsze naklejki w każdych książkach o Violettcie były tylko z pojedynczymi postaciami z zdjęć promujących dany sezon.
Naklejki w 4 serii "Za kulisami" bardzo mi się spodobały.


Plakat, wybaczcie że go tak dziwnie rozłożyłam ale to zdjęcie było na szybko. Również i to zdjęcie dziewczyn nadaje się idealnie do każdego pokoju.

Druga strona plakatu:


Ten plakat jest idealny dla wszystkich fanów Diegoletty.

*

PODSUMOWUJĄC

Nie żałuje, że zakupiłam tą książkę, jest idealna. Można dowiedzieć się wiele na temat Lodovicy, Alby i Xabianiego. Są to rzeczy, których raczej nie przeczytamy w innych książkach. Do tego dodatki, i plakaty bardzo zachęcają do zakupu.
Cena książki wynosi 15 zł.


Zachęcam was do zakupu, bo na prawdę warto!



*

Podobała wam się recenzja?


5 komentarzy:

  1. podoba mi się recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega plakat dziewczyn!! kurcze musze to mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER POST, dawaj więcej recenzji !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam tego :D ale namówiłaś mnie i te naklejki <3 jeju super! i nie drogie.

    OdpowiedzUsuń