poniedziałek, 16 lutego 2015

[VIOLETTA3] Odcinek specjalny


Wczoraj w Ameryce Łacińskiej został puszczony specjalny odcinek zakańczający cały sezon. Wszyscy uczniowie pożegnali się ze Studiem. Jesteście ciekawi zakończenia? Zapraszam do postu.


Co widzimy w powyższym filmiku?
Na początku wejście Leona i Violi do studia. Wspomnienia z 1 sezonu. Fran i Diego, Brodway i Camila również wspominają wydarzenia i ich pierwsze przygody. Następnie Ludmiła wspomina swoje czasy kiedy panowała w Studiu jako supernova. Widzimy pocałunek Fedmiły i Naxi.

Akcja przenosi się do głównej sali studia. Tam Leon gra na fortepianie kiedy wszyscy przychodzą. Najpierw Violetta zaczyna swoją przemowę opowiadającą o tym co w tym miejscu przeżyła. Widzimy świetne porozumienie pomiędzy Violettą a Ludmiłą które nazywają się "siostrami." Każdy z bohaterów dziękuję i jest wzruszony tym, że to ich ostatnie pożegnanie. Na koniec wszyscy śpiewają ich ulubioną piosenkę - Ser Mejor. I odcinek dobiega końca.

WEDŁUG MNIE:
Moment kiedy wszyscy wspominali to co przeżyli w Studiu, moment przy fortepianie i piosenka Ser Mejor idealnie dopełniła całe zakończenie serialu. Właśnie tego chciałam - i spodziewałam się, że właśnie tak idealnie zakończy się cała przygoda z serialem. Jestem mega zadowolona i nie mogę doczekać się tego momentu w polskim Disney Channel.





~*~

Jak wam się podoba ostatnia scena serialu?

15 komentarzy:

  1. spodziewałam sie czegos lepszego tragiczne jak na koncowy odcinek moim zdaniem nawet nie wiadomo co sie z nimi dzieje pozniej jak toczy sie ich kariera i wgl zawiodlam sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miała być pokazana przyszłość, nie rozumiem po co robią nadzieje.. Zawiodłam się strasznie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawiodlam sie strasznie myslalam ze pozakza przyszlosc bohaterow

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że pokażą jak się rozwinęli. Wszystko w przyszłości. Szkoda, że nie

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam ze srutu tutu tutu bes sensu ten serial jest do dupy już tego nie lubie teostatni odc jest nudny i to ba------------dzr*-+o--------------
    ---

    OdpowiedzUsuń
  6. żal mi cie violetta i leon śą super duper duper

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz może, kiedy będzie wyemitowany odcinek specjalny w Polsce????

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze nie ma odcinka jak bohaterowie się rozwinęli ale ten specjalny odcinek jest moim zdaniem dobry na zakończenie serialu Violetta

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe kiedy w polskim Disney Chanel pokażą ten odcinek :-) wie ktoś ???

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy bedzie w polsce na disney ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ten odc bedzie emitowany na disney channel w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie jestem zawiedziona, ponieważ ich przyszłość może będzie pokazana w czwartym sezonie.

    OdpowiedzUsuń