niedziela, 1 lutego 2015

[RECENZJA] Pomysły na prezenty i ozdoby


Niedawno dostałam dla was nowy produkt do zrecenzowania. Jest to książka - Pomysły na prezenty i ozdoby. Seria z Violetty. W tym poście będziecie mogli oglądnąć ręcznie wykonane dwa pomysły z tej książki. Zapraszam do rozwinięcia.


Książka zawiera pomysły na prezenty i ozdoby, które możemy wykonać samodzielnie. Taka ręcznie zrobiona rzecz może być świetnym prezentem dla ważnej dla was osoby. Na pewno taka osoba ucieszyłaby się z czegoś co zrobilibyście sami!

Wielkim plusem jest to, że każdy pomysł zawarty w tej książce na idealny prezent jest opisany razem ze zdjęciami, aby nam pomóc w wykonaniu.

~*~

Ja postanowiłam wykonać razem z moją mamą i siostrą w wolnym czasie dwie rzeczy z książki. Pierwszą będzie to - fioletowe serce ramka do zawieszenia w pokoju. Natomiast druga rzecz to bransoletka V-lovers.



~*~

Praca nad "SERCE RAMKA" :




Co prawda może nie wyszło mi idealnie jak z książki, ale sugerowałam się tym pomysłem. Po wykonaniu powiesiłam serce u mnie w pokoju. Powyżej możecie zobaczyć jak się prezentowało. Myślę, że nie jest tak źle. Mojej siostrze się spodobało :)

~*~

Praca nas "Bransoletką V-lovers" :



Myślę, że mojej siostrze bransoletka wyszła identycznie jak na zdjęciu. Mam zamiar zrobić sobie identyczną, w końcu jestem fanką serialu Violetta, a taka bransoletka różowo - fioletowa będzie prezentowała się idealnie!

~*~

Ja wykonałam akurat te dwa pomysły, natomiast w książce znajduje się ich bardzo wiele! Długo zastanawiałam się nad zrobieniem innych rzeczy, aby wam pokazać ale nie mogłam się zdecydować. Musicie sami sprawdzić jakie genialne pomysły znajdują się w tym produkcie. Kto wie, może we ferie wykonam coś jeszcze ciekawego z książki, bo na prawdę rzeczy w niej mega mi się spodobały!


~*~

PODSUMOWANIE
Gdy ktoś z was lubi robić ręczne rzeczy, ta książka będzie dla was idealna. Produkt zawiera fajne pomysły, które można wykorzystać na prezent dla kogoś. Bardzo, bardzo wam go polecam! Uwielbiam pomysły na książki z Zielonej Sowy! Moja ocena: 5+

Cena: około 20 zł
Można nabyć w smyku lub empiku.

Zapraszam na stronę internetową Zielonej Sowy:


~*~

Podoba wam się książka?

2 komentarze:

  1. Bardzo dobra recenzja i świetna jakoś zdjęć. ;)
    Sama chętnie chciałabym posiadać książkę, bo wydaje mi się być super. Na pewno znalazłabym tam wiele inspiracji do stworzenia czegoś ręcznego. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja świetna! :D pył do kąpieli? mmm *o*

    OdpowiedzUsuń