niedziela, 8 lutego 2015

Piosenki z płyty Mariposa


3 lutego 2015 roku we Włoszech miała premierę druga płyta Lodovicy o nazwie "Mariposa." Włoszka właśnie odbywa swoją pierwszą trasę koncertową. Na razie koncerty odbywają się we Włoszech. Chcecie posłuchać nowych piosenek z jej albumu?


Zwykła płyta zawiera 12 piosenek, natomiast wersja DELUXE 17 piosenek wraz z plakatem na którym widnieje autograf Lodo. Większość z tych piosenek Lodo śpiewa na LodoLive.



~*~

Piosenki z płyty:

Non Cado Più




No voy a caer




Crazy Love




Historia Blanca




Sin usar palabras ft. Abraham Mateo




Il mio amore apesso a un filo




Vado




We are family




La Historia




Mi amor pende de un hilo




Vuelvo




Un posto Libero




Un viaggio intorno al mondo




Ci Vediamo Quando e Buio




Tutti il resto non conta




Jeszcze jedną piosenkę z teledyskiem możecie usłyszeć [tutaj].

Mnie osobiście bardzo podobają się piosenki Lodo. Ukazują ją w całości i mają przecudowne brzmienie. Bardzo urzekła mnie piosenka Un posto Libero i Historia Blanca. Gdy płyta ukaże się w Polsce na pewno ją kupię. A wy?


~*~

Podobają wam się piosenki?

1 komentarz:

  1. Super będę mieć te płytę mam już universo Jestem fanem lodo nr 1

    OdpowiedzUsuń