sobota, 7 lutego 2015

[VIOLETTA3] Finał 3 sezonu w Ameryce Łacińskiej


W dniu wczorajszym, zakończył się 3 sezon Violetty w Ameryce Południowej. Fani serialu za oceanem pożegnali się już z bohaterami, ponieważ to był ostateczny koniec przygody z serialem. Chcecie wiedzieć jak zakończyła się przygoda bohaterów? Zapraszam zainteresowanych do postu.


Można powiedzieć, że wszystko zakończyło się idealnie. Byłam strasznie wzruszona jak genialnie był dopracowany ten odcinek. Co konkretnie mam na myśli? Występ, ślub i pożegnanie.



Jakie piosenki pojawiły się na występie?

1) Występ w wykonaniu chłopaków. Piosenka "Solo pienso en ti" - "Myślę tylko o Tobie". Niestety lepszej jakości filmiku na razie nie ma i tłumy fanów bardzo zagłuszają piosenkę chłopaków, ale możecie posłuchać:



2) Piosenka Leonetty "Abrázame y verás" - " Przytul mnie i zobacz " . Tutaj mam już dla was lepszą jakość filmiku i piosenka jest po prostu genialna. Świetnie dopracowana. Ten dym unoszący się wokół nich. Dosłownie magia. Posłuchajcie sami:



3) I wreszcie grupowa piosenka "Crecimos juntos" - "Dorastaliśmy razem" . Piosenka zaczyna się śpiewaniem wersów przez pary, a potem wszyscy wykonują przecudowną choreografię i po jakimś czasie "magicznie" zmieniają się ich stroje.



~*~

Jak zakończył się cały serial?
Serial zakończył się ślubem długo wyczekiwanej pary - Germana i Angie. Viola podarowała swojemu tacie pierścionek dla swojej cioci.  Po ostatniej piosence z wielkiego show "Crecimos Juntos" Viola razem z pomocą Ludmiły i Leona zwabiła na scenę swojego tatę i Angie. German pod wielką presją przełamał się i oświadczył się. Angie przyjęła oświadczyny.



Po oświadczynach jest pokazany moment ich ślubu i cała ceremonia. Wszystko było na prawdę świetnie dopracowane i genialnie to wyszło. German i Angie zostali małżeństwem a wszyscy bohaterowie z Violetty uczcili to święto i finał serialu piosenką "Crecimos Juntos". Pasuje jeszcze zaznaczyć, że piosenka w pewnym momencie jest śpiewana nie tylko po hiszpańsku, ale również w języku włoski, portugalskim, angielskim i francuskim.



~*~

Oprócz wspaniałego małżeństwa Germangie i szczęśliwą Leonettą warto też wspomnieć o innych parach. Diecesca również pozostała szczęśliwą parą, tak jak Fedemiła, Brodmi, Naxi, Ramallo i Olga, Jade i Nicolas, Clement i Gery, Matias i Parodi. Pablo i Andres również znaleźli swoją miłość. Ludmila zmieniła podejście do wszystkich i stała się przyjaciółką Violetty, natomiast z jej mamą w finale nie mieliśmy już do czynienia.

Jednym słowem - wielki happy end 
i przecudowne pożegnanie nas z serialem.

U nas finał nastąpi dopiero w czerwcu więc możemy jeszcze sporo nacieszyć się serialem. Cieszę się, że to wszystko tak się skończyło. A wy? Jakie macie na ten temat zdanie?









~*~

Co sądzicie o finale? Moim zdaniem idealnie się zakończył.

8 komentarzy:

  1. Najlepszy sezon i najlepszy finał <3 Super jest ta finałowa piosenka a ślub Germangie - nieboo :D Nie mogę doczekać się finału w czerwcu ;) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Wybrałaś świetne zdjęcia *.* Oglądając ma sie ciarki! A Angie wyglądała pięknie <3 Genialne piosenki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na ten post, jaki cudowny finał

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się spóźniłam dzisiaj na finał bo miałam jeszcze tańce... wiecie gdzie można obejrzeć cały i po polsku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli jeszcze nie oglądałaś to ja mam na komputerze cały finałowy odcinek po polsku

    OdpowiedzUsuń
  6. ej wiecie co będzie 4 sezon violetty wiem to bo moja kuzynka była na VIOLETTA LIVE w Łodzi i gadała z obsadą Martiny [ tini ] i oni powiedzieli jej że planują 4 sezon violetty. A zresztą ja oglądałam strony z violetty dużo ich było i tam pisali że planują 4 sezon z violetty super nie

    OdpowiedzUsuń