czwartek, 6 sierpnia 2015

[KONKURS] Wyczekiwane wyniki konkursu!


Ponad tydzień temu ogłosiłam konkurs, w którym były do wygrania autografy obsady z Violetty (Tini, Mechi, Facu, Diego i Alby) na 2 tomie Kolekcji V-lovers. W tym poście wyczekiwane wyniki konkursu z uzasadnieniem.


Dostałam od was około 20 listów. Każdy zawierał cudowne słowa, które napisaliście z miłością do swojego idola. Niestety nagroda była tylko jedna, a ja mogłam nagrodzić tym wspaniałym prezentem tylko jedną osobę. Zwracałam uwagę na błędy/literówki, które popełnialiście w listach bo to było dla mnie istotne, czy pisaliście rozważnie i czy sprawdzaliście kilka razy czy błąd wystąpił. Niestety zdarzyły się takie listy.

Praca która wygrywa w konkursie:






Kamila napisała list własnoręcznie jako jedyna z wszystkich osób co mnie bardzo zaskoczyło. Jest zrobiony niesamowicie. Kartka jest świetnie ozdobiona i widać, że autorka postarała się i włożyła w to serce. Treść listu jest krótka ale zwięzła. Znajdują się w nim najważniejsze rzeczy za co chce podziękować swojej idolce, ale samo wykonanie jest genialne i wielkie gratulacje za pomysł! :)

Mogłabym wyróżnić również kilka innych listów, bo każdy z was napisał niesamowite słowa, ale mogłam nagrodzić tylko jedną osobę.

Kamile proszę o jak najszybsze wysłanie do mnie swojego imienia, nazwiska, dokładnego adresu i kodu pocztowego na adres: lifeisbrutaal@interia.pl 
Jeśli zwycięzca nie wyśle mi swoich danych do 48 godzin jestem zmuszona wybrać inną osobę, która wygra nagrodę.

PS. Chcecie konkurs na wygranie książki 'Po prostu Tini?'
Piszcie w komentarzach!


~*~

GRATULUJE WSZYSTKIM I ZAPRASZAM DO INNYCH KONKURSÓW :)

12 komentarzy:

  1. gratulacje, ładny list

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże! Nie wierzę! Dziękuję bardzo! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak chcemy na Po prostu Tini :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak chcemy ♥ I gratulacje dla Kamilii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak ale może też na jakieś inne nagrody. Gratulacje kami świetny list

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ten nowy konkurs to dobry pomysł, moze bym wygrała książkę dla mojej siostry, bo ona jej nie ma, a ja tak i z tego powodu się bardzo smuciła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) tak chcemy konkurs na Po prostu Tini!

    OdpowiedzUsuń
  8. chcemy książkę chcemy książkę chcemy książkę chcemy książkę chcemy książkę
    PO PROSTU TINI

    OdpowiedzUsuń