sobota, 22 sierpnia 2015

[RELACJA] Konferencja prasowa z obsadą Violetty


W dniu wczorajszym odbyła się konferencja prasowa w Warszawie z poszczególnymi członkami obsady. Ja, razem z dwoma blogerkami (Mają i Igą) i jedną dziewczyną z Węgier, miałyśmy możliwość przeprowadzenia wywiadów z prawie całą obsadą serialu, oprócz Martiny. W rozwinięciu postu cała relacja z tego wydarzenia. 

Wielkie gwiazdy Disneya po raz drugi zawitały do Polski aby kontynuować międzynarodową trasę. 22 sierpnia czeka ich koncert w Warszawie, 25 i 26 sierpnia w Krakowie. Tłumy fanów powitały ich na lotnisku 19 sierpnia. 


Dnia 20 sierpnia około godziny 13:30 razem z dziewczynami spotkałyśmy się w hotelu, z którego miałyśmy się udać na miejsce wywiadów i spotkania z obsadą. Pod hotelem było pełno fanów czekających na swoich idoli. Atmosfera była niesamowita, a hotel w środku był bardzo ładny. 


Dowiedziałyśmy się, że całe wydarzenie będzie miało miejsce na PGE Stadion. To był mój drugi wyjazd do Warszawy i nigdy nie widziałam stadionu. Był ogromny i na prawdę niesamowity w środku jak i na zewnątrz! Jestem przekonana, ze koncert będzie równie genialny i pełen emocji w takim miejscu. 

Zostałyśmy zaprowadzone do pomieszczenia gdzie miałyśmy czekać na obsadę. Z tego miejsca był świetny widok na stadion (zdjęcie poniżej). Trwały wielkie przygotowana do show w Warszawie. Obsada również zwiedziła wnętrze Stadionu Narodowego. Dodali oni wiele zdjęć i filmików na swoje portale społecznościowe, które na pewno każdy z was widział :-)



Pierwszą osobą z którą miałyśmy przyjemność przeprowadzić wywiad była Mercedes Lambre. Przywitała nas wszystkie bardzo serdecznie. Później dołączył Jorge Blanco, któremu zdążyłyśmy zadać dwa pytania. We wszystkich wywiadach pomagała nam pani, która nam wszystko tłumaczyła dzięki czemu nie miałyśmy problemu z językiem hiszpańskim.


Pytania do Mechi

Jakie są Twoje plany na przyszłość po zakończeniu Violetta Live?
Mechi: Na razie nie wiem, ponieważ obecnie mój kontrakt z Disneyem jeszcze trwa i będzie trwał jeszcze przez jakiś czas. Wydaje mi się, że będę dalej występowała w filmach w Argentynie, ale jako że lubię bardzo muzykę, to być może zrobię coś z tym związanego.

Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mechi: Nie mam żadnego konkretnego marzenia, ale to nie chodzi o to, że nie lubię marzyć tylko raczej biorę to co przyniesie mi życie, to co napotkam na drodze i wokół tego będę budować swoją pracę. Chciałabym pracować w tym co sprawia mi przyjemność.

Który sezon Violetty najbardziej przypadł Ci do gustu?
Mechi: Wydaje mi się, że wszystkie trzy były bardzo szczególne, każdy z innego powodu. Pierwszy sezon dlatego, że nauczyłam się wiele i uczyłam się wszystkiego od początku. W drugim sezonie pracowałam najbardziej zrelaksowana, a podczas trzeciego, który też był specjalny, byłam bardzo rozemocjonowana, ponieważ tam wszystko się kończyło, było bardzo dużo emocji. 

Jak to jest być sławnym?
Mechi: To jest na pewno zabawne, ale również jest to jednak wielka odpowiedzialność, ponieważ jest wiele oczu skierowanych właśnie na bohaterów i należy pamiętać o tym, że większość z tych osób to są malutkie dziewczynki, nastolatki którym należy dać przykład. Z jednej strony mam dosyć szalone życie, ale z drugiej strony chcę aby to życie było przykładem dla dziewczyn. Wcześniej starałam się na siłę zachować poprawną twarz i musiałam bardzo się starać aby dawać dobry przykład, ale teraz stało się to moją codziennością. 

Czy znasz jakieś słowa po polsku?
Mechi: Niestety nie, możecie mnie nauczyć. (podczas tego pytania nauczyłyśmy Mechi mówić: cześć, kocham Cię, kocham was, dziękuję)

Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Mechi: Spaghetti ze śmietaną, szynką i serem.
To coś w stylu jak "Carbonara"?
Mechi: To jest prostsze niż "Carbonara"


Pytania do Jorge

Planujesz wydać płytę, tak? Jakich kawałków możemy spodziewać się po pierwszym albumie?
Jorge: Przez kilka lat myślałem o tym co mogłoby znaleźć się na płycie, ponieważ od paru lat już komponuję i zajmuję się muzyką. Zacząłem również od jakiegoś czasu rozmawiać z właściwymi osobami, aby dowiedzieć się jak zacząć tę karierę muzyczną. Jeśli chodzi o typ muzyki, to będzie to pop mniej więcej taki jak w Violettcie, ale trochę bardziej dojrzały. Zamierzam też wrzucić tam kawałki R&B, hip hop, rocka. Dalej jeszcze szukam swojego stylu.

Kim jest Twój ulubiony piosenkarz i dlaczego lubisz jego muzykę?
Jorge: We wszystkich piosenkarzach których lubię np. Bruno Mars, Justin Timberlake, Jason Derulo czy zespół Maroon 5 lubię to, że oni mają w sobie ślad rocka. Bardzo lubię łączyć taniec z muzyką. Także to jest to, co lubię w tych piosenkarzach i zespołach najbardziej.



Gdy pożegnałyśmy się z Mechi i Jorge, przyszedł czas na zadanie parę pytań do kolejnych osób. Swoją obecnością ucieszyła nas Candelaria Molfese, Alba Rico, Samuel Nascimento, Facundo Gambande i Diego Dominguez.


Pytania do Diego

W drugim sezonie grałeś czarny charakter, czy łatwo Ci było odgrywanie takiej roli?
Diego: Bardzo dobrze się bawiłem i to na prawdę było zabawne, ponieważ łatwiej jest zagrać dobrą postać niż czarny charakter, ponieważ czarny charakter ma więcej barw i na prawdę trudniej jest w niego się wcielić. Dużo się nauczyłem grając tę postać, ponieważ od dawna studiowałem aktorstwo, ale wyjazd do Ameryki Łacińskiej był na prawdę takim szokiem dla mnie dzięki któremu musiałem dorosnąć bardzo szybko. I to na prawdę było dla mnie fajnym doświadczeniem.

Myślisz, że po zakończeniu trasy koncertowej będziecie dalej ze sobą utrzymywać kontakty?
Diego: (Na początku Diego z aktorami zaczęli śmiać się i mówić, że nie w formie żartu) Ten projekt to nie tylko projekt, bo wiadomo że jesteśmy aktorami i musimy przechodzić z jednego projektu do drugiego, ale to za czym będę tęsknił najbardziej, to jest rodzina, ponieważ my wszyscy tworzymy jedną wielką rodzinę. Jesteśmy braćmi, siostrami i właśnie za tym będę tęsknił najbardziej. I oczywiście będziemy ze sobą utrzymywać kontakt.


Pytania do Cande

Jakie były początki Twojej kariery?
Cande: Zawsze taniec i muzyka były moją częścią i wiedziałam, że będę się tym zajmować. Kiedy miałam 13 lat poszłam do szkoły muzycznej i tam zaczęłam stawiać pierwsze kroki w kierunku tej kariery, ale tak na prawdę Violetta była pierwszym doświadczeniem takim zawodowym i najbardziej dotąd profesjonalnym w moim życiu, bo wtedy nauczyłam się najwięcej do tej pory, ponieważ to była największa i najbardziej poważna szkoła dla mnie. 

Jak wyglądał Twój typowy dzień podczas nagrań?
Cande: Wstawałam wcześniej, ponieważ dla mnie śniadanie jest bardzo ważne, więc zawsze starałam się je zjeść, później się kąpałam, brałam prysznic i wyjeżdżałam na nagrania. Teraz one się już skończyły, więc nie można mówić o tym, że tak dalej jest, ale te nagrania trwały 10 godzin i tam najważniejsze było to, aby nauczyć pracować się z kamerami, ponieważ wcielenie się w jakąś postać nie jest takie łatwe. 

Czy zamierzasz wydać własną płytę?
Cande: Mam nadzieję, że tak. Bardzo bym tego chciała. Teraz jest to w fazie tylko planów, życzeń, marzeń, ale kiedyś też marzyłam o różnych rzeczach i oto tutaj się znalazłam, więc wydaje mi się, że może się to udać.


Pytanie do Samuela

Jaki jest Twój ulubiony serial Disneya, oprócz Violetty?
Samuel: (Samuel śmiał się, że Violetta) Fineasz i Ferb, to jest moja ulubiona kreskówka Disneyowska.


Pytanie do Alby

Jak spędzasz dzień kiedy masz dużo wolnego czasu?
Alba: Najchętniej śpię, ale oczywiście spotykam się ze znajomymi, czytam książki, chodzę do kina, uprawiam sporty, ponieważ do tej pory kiedy nagrywaliśmy Violettę nie miałam dużo czasu wolnego, ale teraz wszystko się zmieniło i robię wszystkie te rzeczy na które do tej pory nie miałam czasu. Wcześniej gdy wiedziałam, że dzieje się coś ciekawego co chciałabym zrobić, ale nie miałam na to czasu, to spowodowało że nauczyłam się robić rzeczy bardzo, bardzo szybko. Teraz to wszystko nadrabiam. 


Pytanie do Facundo

Czy polscy fani zaskoczyli Cię czymś? Jeśli tak, to czym?
Facundo: Jest takie zdjęcie, które dotychczas jeszcze jest w internecie kiedy wysiedliśmy z samolotu i zobaczyliśmy wszystkich fanów polskich na lotnisku i ja miałem minę takiego bardzo zaskoczonego. To zdjęcie cały czas jest w internecie. Ci wszyscy ludzie, którzy są zafascynowani Violettą, to właśnie zaskakuje nas najbardziej. Zdajemy sobie sprawę, że Violetta jest bardzo popularna w Polsce, ale widać to w szczególności na Violetta Live. Możemy zobaczyć to na własne oczy. W Łodzi, w marcu na koncercie, zaskoczyło nas to jak fani ułożyli polską flagę. To było przeżycie które zapamiętamy.




Na koniec

Razem z Igą i Mają miałyśmy czas na rozmowę z aktorami, autografy i zdjęcia. Wszyscy byli bardzo mili i sympatyczni. Wszyscy mieliśmy mnóstwo energii. Miałam możliwość nagrania Samuela z panią, która tłumaczyła jego słowa (filmik znajduje się na jego fanpage na facebooku). Spędziłyśmy niesamowicie ten czas z obsadą serialu i każda z nas jest na prawdę bardzo szczęśliwa. Uśmiech będzie gościł nam jeszcze przez długi okres czasu.

Chcę bardzo podziękować The Walt Disney Company Polska za możliwość przeprowadzenia wywiadu z aktorami. Szczególnie pewnej niesamowitej Pani, która bardzo przyczyniła się do tego :-) To było dla nas wielkie doświadczenie, krok do przodu i również spełnienie marzeń!

Zapraszam was również na relację opisaną na blogu Igi i Mai:
Blog Igi - link wkrótce
Blog Mai - [KLIK]




5 komentarzy:

  1. świetne zdjecia i wywiad <3
    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, sama bym chciala spotkac obsade i zdobyc autografy :D

    Konkurs, zapraszam: http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/2015/08/konkurs-wygraj-violetty-kompletny.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę masz ty farta a jak można prowadzić takiego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, że całośc była całkiem fajnie zorganizowana i na spokojnie można było porozmawiać z gośćmi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń