czwartek, 13 sierpnia 2015

Co ubrać na koncert Violetta Live? + KONKURS


Wielkimi krokami zbliża się wielkie wydarzenie, które będzie miało miejsce w Warszawie i podwójnie w Krakowie. Mowa tutaj o ostatnich pożegnalnych koncertach - Violetta Live. W tym poście mam dla was inspirujący filmik prosto od Sylwii Lipki, razem z ciekawym konkursem,


Co ubrać na koncert?
Zapraszam do obejrzenia poniższego filmiku:


Myślę, ze Sylwia pokazała wam idealne stylizacje w różnym stylu. Mi najbardziej spodobała się stylizacja w stylu Naty, bo to z nią najbardziej się utożsamiam jeśli chodzi o bohaterów.

Macie możliwość również wzięcia udziału w konkursie i wygrać autografy obsady Violetty!

ZASADY KONKURSU:

1. Konkurs jest dla widzów Sylwii, więc subskrybuj jej kanał jeśli jeszcze tego nie robisz.
2. Odbędzie się on na instagramie, więc powinieneś obserwać @sylwialipka_music i @disney_polska
3. Wrzuć na swojego instagrama zdjęcie z własną stylizacją koncertową oznaczając je hashtagiem #StylizacjaNaKoncertViolettaLive
4. Masz czas do 18.08.2015r.
5. Z osobami, które stworzyły najlepsze stylizacje i wygrały Sylwia i Disney skontaktują się przez wiadomości prywatne na instagramie.
POWODZENIA :) 


~*~

POWODZENIA!

2 komentarze:

  1. Widziałam ten filmik wczoraj. Sylwia ma świetny gust. Każda stylizacja jest niesamowita. Mi bardzo spodobała się 4 stylizacja. Nie wiem czy wezmę udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie spodobała stylizacja do piosenki Supercreativa

    OdpowiedzUsuń