wtorek, 25 sierpnia 2015

[WYWIAD] Na scenę wchodzi.. DIEGO DOMINGUEZ!


Koncerty Violetta Live w Polsce już dzisiaj i jutro! Tymczasem przedstawiam wam wywiad z Diego Dominguezem, gwiazdą serialu Violetta i odtwórcą roli Diego, aby poznać jego przemyślenia na temat muzyki, aktorstwa i życia.


Jak wielkim fanem muzyki jesteś, Diego?
Diego: Kocham muzykę. Muzyka jest doskonałym sposobem, aby uciec od problemów, które mamy w naszym życiu. Słuchanie muzyki daje mi dużo spokoju i orzeźwienia, więc jestem jej wielkim fanem.

Jaki styl muzyki lubisz najbardziej? 
Diego: Osobiście uwielbiam muzykę flamenco i jazz. To dwa style muzyczne, które najbardziej mnie cieszą. Jest coś bardzo szczerego i przyjemnego w muzyce jazzowej. Chodzi mi zwłaszcza o improwizacje. Uwielbiam je.

A co najbardziej lubisz w muzyce flamenco? 
Diego: Jeśli chodzi o flamenco, bardzo lubię współpracę gitary i tancerzy. To bardzo namiętna muzyka.

Grasz na jakimś instrumencie?
Diego: Gram trochę na gitarze, ale nie jestem zbyt dobrym muzykiem. Nie jestem tak dobry jak Jorge Blanco czy Ruggero Pasquarelli, którzy grają na gitarze cały czas. Oni są w tym fantastyczni, a ja gram tylko trochę.



Kto był Twoją muzyczną inspiracją, kiedy dorastałeś?
Diego: Kiedy dorastałem, moje inspiracje były bardzo różne. Gusta zmieniają się cały czas. Dlatego wolę rozmawiać o moich obecnych inspiracjach. Teraz jestem wielkim fanem Camarón de la Isla, który był bardzo znanym piosenkarzem flamenco, oraz Manuela Carrasco, hiszpańskiego kompozytora.

Pamiętasz swój pierwszy raz na scenie?
Diego: Pracuję w telewizji od czasu, kiedy miałem 11 lat, wtedy też pierwszy raz śpiewałem na scenie. To było w reality show w Hiszpanii, w którym zająłem drugie miejsce.

Jaki był pierwszy koncert, który oglądałeś jako widz? 
Diego: Kiedy miałem 12 lat, poszedłem zobaczyć Manuela Carrasco na żywo. To było niesamowite, naprawdę fantastyczne doświadczenie.

Jak podoba Ci się życie w trasie koncertowej?
Diego: W trasie jest świetnie, ponieważ mogę podróżować po świecie i poznawać nowe kultury. To jedna z rzeczy, które najbardziej lubię w życiu: dowiadywać się nowych rzeczy o innych kulturach. Myślę, że to coś bardzo, bardzo pozytywnego


Co lubisz najbardziej w waszych występach? 
Diego: Zawsze wspaniale jest łapać kontakt z publicznością. To moja ulubiona część występów na żywo: informacje zwrotne. To niesamowite, móc poczuć energię publiczności. Uwielbiam czuć miłość fanów do naszej muzyki na koncertach.

Czego fani w Polsce mogą spodziewać się po występach Violetta Live? 
Diego: Czego fani mogą oczekiwać od naszego koncertu? Cóż, jest to niesamowite przedstawienie. Wykorzystuje na scenie wszystkie najnowsze technologie efektów specjalnych – i mamy największe ekrany, jakie kiedykolwiek widziałem. Violetta Live to bardzo imponujący show. Jest to jeden z najlepszych koncertów, jakie kiedykolwiek widziałem. To świetne wydarzenie nie tylko dla fanów serialu.

Którą piosenkę lubisz wykonywać najbardziej?
Diego: Piosenka, którą lubię śpiewać najbardziej na Violetta Live Tour, to Ser Mejor, która jest piosenką grupową. To wspaniałe, kiedy możemy się spotkać na scenie i wspólnie śpiewać, choć lubię też moją piosenkę solową, Yo Soy Asi. Nie mogę się doczekać, aby znowu wykonać ją dla polskich fanów!

Co lubisz najbardziej: śpiewanie, taniec, czy aktorstwo? 
Diego: Jestem przede wszystkim aktorem i moją największą pasją jest aktorstwo. Lubię pracować na planie – jednak być częścią Violetta Live Tour to także niesamowite doświadczenie! Jest to coś, czego nigdy się po sobie nie spodziewałem. Odkąd występuję w serialu Violetta, śpiewam i tańczę – ale przedtem to było tylko moje hobby, nie zawód. Nigdy nie myślałem, że będę zwiedzał świat jako członek trasy koncertowej. To niesamowite!


Jaki jest klucz do sukcesu Violetty? 
Diego: Myślę, że Violetta jest tak popularna, ponieważ jest bardzo zabawnym i pełnym kolorów serialem. Duża w tym zasługa wspaniałej choreografii i muzyki. Choreografia w Violetcie jest oszałamiająca!

Kto jest Twoim najlepszym przyjacielem wśród obsady? 
Diego: Spędzam mnóstwo czasu z Jorge Blanco. On jest świetnym przyjacielem i cieszę się, że mamy możliwość podróżowania razem po świecie w ramach naszej trasy.

Jeśli mógłbyś pracować z dowolnym aktorem na świecie, kogo byś wybrał?
Diego: Chciałbym móc pracować z Javierem Bardem. Według mnie jest to niesamowity aktor, chciałbym się od niego uczyć. Marzy mi się również wspólna gra z Alem Pacino. To mój kolejny bohater. To byłoby spełnienie marzeń, móc pracować obok jednego z nich na planie choć przez jeden dzień. 

KONCERTY VIOLETTA LIVE 
JUŻ DZISIAJ I JUTRO W KRAKOWIE!


~*~

Podoba wam się wywiad?

3 komentarze:

  1. Super wywiad! Uwielbiam Diego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam prośbę. Czy mogłabyś napisać na swoim blogu o akcji, którą organizuje V2P? Chodzi o koncert w Gdańsku. V-lovers z Pomorza będą bardzo wdzięczni. Wystarczy skopiować post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej czy Diego na tym zdjęciu nie podpisuje mojej biografii? :"D

    OdpowiedzUsuń