piątek, 31 lipca 2015

[KONKURS] Wygraj autografy obsady z Violetty


MAM DLA WAS WIELKĄ NIESPODZIANKĘ! Od dzisiaj na moim blogu rusza konkurs gdzie do wygrania będzie 2 tom Kolekcji V-lovers z autografami obsady. Jeśli jesteście zainteresowani konkursem, zapraszam do rozwinięcia postu.


Co trzeba zrobić aby wziąć udział w konkursie?
Porusz swoją wyobraźnię i napisz list dla jednego artysty lub artystki z Violetta Live który wręczyłabyś na spotkaniu, do wyboru: Martina, Mercedes, Candelaria, Alba, Diego, Jorge, Samuel i Facundo. Napisz wszystko co chciałabyś mu/jej powiedzieć. Technika jest dowolna, może być to napisany list ręcznie, lub bezpośrednio na komputerze. Jeśli zamierzacie pisać ręcznie to konieczne jest zrobienie zdjęcia listu lub jego skan (zdjęcie/skan musi być wyraźne!)


Nagroda: autograf Tini, Mechi, Alby, Diego i Facundo



WAŻNE!
Organizatorem konkursu jest mój blog: Seriale Disney Channel i The Walt Disney Company Polska. Sponsorem nagrody jest The Walt Disney Company Polska. Czas trwania konkursu od dnia dzisiejszego do przyszłego poniedziałku: (27.07.2015 - 03.08.2015 do godziny 23:59)
Przewidziana jest tylko jedna nagroda!

Prace wysyłacie na email:
lifeisbrutaal@interia.pl
lub
aniadrag5@interia.pl

Sprawdźcie kilka razy dokładnie, czy dobrze napisaliście adres e-mail.


~*~

Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. A można list dla kilku osób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisała wyżej że dla jednej tylko z wymienionych .

      Usuń
    2. Ale się pytam, czy MOŻNA dla więcej osób, to pytanie do niej, nie do Ciebie głupi anonimie

      Usuń
    3. Wolałabym aby każdy napisał dla jednej osoby, dla swojego jednego ulubieńca :)

      Usuń
  2. Wysłałam wiadomość do : lifeisbrutaal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam na aniadrag5@interia.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy doszła moja praca od martinastoesselredakcja@interia.pl, bo wczoraj zacinał mi się net i nie wiem, czy się wysłało, a e-mail wpisałam dobrze. Na wszelki wypadek wyślę to zdjęcie jeszcze raz :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie zdążyłam bo nie działał mi internet a bardzo chciałam wysłać pracę na ten konkurs bo zależy mi na wygraniu takiej płyty z autografami czy mogę jeszcze dosłać pracę bo nie zdążyli naprawić internetu do wczoraj tylko dopiero teraz albo przynajmniej czy będzie jeszcze taki konkurs żeby można było wygrać coś z autografami obsady? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro mam zamiar oceniać listy i czytać, więc jeśli jest taka wyjątkowa sytuacja, że nie działał Ci internet to wyślij pracę jeszcze dziś.

      Usuń
  6. Kiedy będą wyniki ?¿?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się pod pytanie :)

      Usuń
    2. Właśnie, też chciałabym znać wynik. Jestem ciekawa kto jest tym szczęściarzem :D

      Usuń
    3. Wyniki są już dawno..

      Usuń