sobota, 25 lipca 2015

Tini nagrywa swój solowy album


Niespełna parę dni temu Tini wraz ze swoją rodziną udała się do Los Angeles nagrywać swoje utwory na pierwszy solowy album. Krążek jest nagrywany w wytwórni Hollywood Records. Zbiór zdjęć i informacji z pobytu w rozwinięciu postu.


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Tini Stoessel (@tinitastoessel)

22 lipca Tini na swoim twitterze napisała wiadomość, że znajduje się już w L.A. Mogliśmy ujrzeć kilka jej zdjęć na instagramie i na prywatnych twitterach jej rodziców.
Pierwsze zdjęcie ze studia:


Podpis do zdjęcia: Zaczęłam tę przygodę, dziś nagrywam własne piosenki. Nikt nie może sobie wyobrazić, że tutaj w Hollywood Records jest tylu niesamowitych, profesjonalnych ludzi z wielkim talentem. Jestem bardzo wdzięczna za tę okazję, którą daje mi życie. To dzięki wszystkim ludzią którzy mają zaufanie do mnie. Chcę abyście mogli już usłyszeć to wszystko.

~*~


Dla Hollywood Records albumy wydają bądź wydawali m.in.: Demi Lovato, Selena Gomez, Hilary Duff, Queen, Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale, Corbin Bleu, Aly & AJ, Grace Potter & Nocturnals, Plain White t`s, Marie Digby, Jesse McCartney, Atreyu, The Cheetah Girls, Evans Blue, Hayden Panettiere, Jonas Brothers, Miley Cyrus, Breaking Benjamin, Sabrina Carpenter, R5 (zespół), Bella Thorne oraz Zendaya. Wytwórnia wydaje także ścieżki dźwiękowe z filmów Disneya.





Tini również na swojej oficjalnej stronie na fb napisała kilka słów o rozpoczęciu swojej kariery w Los Angeles, dzień po przyjeździe do tego kraju:


Tłumaczenie: Cześć, przyjechaliśmy wczoraj do Los Angeles aby rozpocząć moją nową drogę. Jestem szczęścliwa, że wokół wszystkich ludzi wokół mnie towarzyszy mi moja rodzina, moi przyjaciele. Wpierają mnie i zachęcają mój śpiew do Lorraine (nauczyciela), który zobaczył mnie i wybrałam to szczęście tutaj. Specjalne podziękowania dla Diego Lerner Disney, prezentera Disney Europa, Bliskiego Wschodui, Afryki za ciągłe wsparcie, miłość, dla Claudio Chiaramonte prezesa Disneya w Ameryce Łacińskiej i Środkowej i wszystkich wspaniałych ludzi z Hollywood Records.
Dziś jest mój pierwszy dzień w studio, jestem trochę zdenerwowana i niespokojna, ale wszystko będzie dobrze, bo jestem otoczona przez najlepszych specjalistów na świecie, autorów, kompozytorów, muzyków, producentów i trenerów! Mam nadzieje, że spodoba Ci się moja praca.
Dzięki moim fanom bo bez nich to nie byłoby możliwe. Są najlepszymi fanami na świecie.
Jestem szczęśliwa





~*~

Kibicujecie Tini w spełnieniu marzeń?

1 komentarz:

  1. Czy ona jak wyda swoją solowy album i będzie mieć trasę to czy przyjedzie do Polski?

    OdpowiedzUsuń