piątek, 10 lipca 2015

[WYWIAD] Selena Gomez dla PAPELPOP


Selena Gomez, która w tym roku wydaje swój szósty solowy album udzieliła ostatnio wywiadu dla Papelpop. 26 czerwca na kanale VEVO pojawiła się pierwsza piosenka "Good For You". Zapraszam do rozwinięcia postu w którym znajdziecie wywiad.


Papelpop: Hej, Selena! Przede wszystkim, spodobało nam się „Good For You”!
Selena: Dziękuję! Jestem trochę szczęśliwa z tą nową muzyką, nie sądziłam, że wszystko pójdzie tak dobrze. Myślę, że to daje ludziom pojęcie tego, co chcę. Byłam podekscytowana widzieć ich reakcję. Jestem bardzo szczęśliwa.

Papelpop: Nie wiem, czy jesteś tego świadoma, ale Brazylia była pierwszym krajem, w którym Twoja piosenka osiągnęła numer jeden na iTunes.
Selena: Wiem! W rzeczywistości to się o tym dowiedziałam.

Papelpop: Czego możemy się spodziewać od tego nowego albumu?
Selena: Czuję, że ten album będzie dobry. Znajdą się tam różne motywy i wpływy, piosenki o duchowości, o związkach.


Papelpop: Możesz powiedzieć, czy ten album będzie spokojny, z wieloma balladami? Czy będzie on w stylu „Stars Dance”?
Selena: Myślę, że będzie to niepodobne do niczego, co kiedykolwiek zrobiłam. Uważam, że nie będzie zbyt wiele ballad, została nagrana tylko jedna. Jeszcze nie skończyłam nagrywać albumu, więc nie mogę powiedzieć tego na pewno, ale to powinien być naprawdę zabawny album.

Papelpop: Twoi fani z Brazylii są naprawdę oddani, masz jakieś sekrety dotyczące nowego albumu, które możesz tylko i wyłącznie im zdradzić?
Selena: Po pierwsze, chcę podziękować wam wszystkim za wasze oddanie, jesteście niesamowici! Jedynym sekretem, który mogę ujawnić jest to, że wkrótce otrzymacie świetne wiadomości. Po piosence „Good For You”, możecie spodziewać się czegoś naprawdę innego. Nowa piosenka zostanie wkrótce wydana.

Papelpop: Piosenka „Good For You” ma część z raperem A$APem Rocky, tak jak na reszcie albumu? Czy są jakieś nadchodzące współprace?
Selena: Nie, w tej chwili nie mogę jeszcze powiedzieć tego. Najpierw skupimy się na skończeniu albumu, a potem pomyślimy o tym.


Papelpop: Porozmawiajmy o filmach. Zagrałaś w filmie „The Big Short”, w którego obsadzie znajdują się Brad Pitt, Ryan Gosling, Christian Bale!
Selena: Kręciłam kilka dni temu.

Papelpop: Byliśmy pełni zazdrości pracą z taką seksowną obsadą!
Selena: Hahahaha! Tak, to wspaniała obsada. Myślę, że ludziom spodoba się ten film.

Papelpop: Ostatnio również wystąpiłaś w teledysku Taylor Swift „Bad Blood” jako wróg. Czy masz w planach zgrać w filmie złą dziewczynę?
Selena: Nie w tej chwili, ale mam nadzieję, że wkrótce otrzymam taką rolę!


Papelpop: W ostatnim tygodniu widzieliśmy Twoje stwierdzenie, tak jak Jamie Foxx, że dobrze by Ci poszło na ścieżce filmowej i muzycznej i dostawać nominację do Oskara oraz Grammy.
Selena: Hahaha! Cóż, nie wiem, czy mogę to wszystko zrobić! Ale naprawdę wierzę, że mogę być dobrą piosenkarką i aktorką oraz być szanowaną w obu pracach.

Papelpop: Muszę wrócić do rozmowy o muzyce!  Jesteś taka seksowna w teledysku do „Good For You”
Selena: Oh, dziękuję! Chciałam pokazać, co robią kobiety, kiedy są zakochane. Myślę, że było to piękne.

Papelpop: Jak czujesz się rozwijając swoją karierę od gwiazdy Disneya do seksownej gwiazdy pop?
Selena: Myślę, że to pochlebne. Nie wiem, ja po prostu kocham to co robię, kocham ciężko pracować, to wszystko, co chcę.

Papelpop: Chcesz przesłać wiadomość swoim fanom z Brazylii? Tak w ogóle, masz jakieś plany aby pojawić się tutaj wkrótce?
Selena: Tak, pojadę w trasę, więc chciałabym powiedzieć, że wrócę do Brazylii i kocham was bezwarunkowo. Dziękuję za wspieranie mnie we wszystkim co robię. Jesteście najlepsi, naprawdę!



~*~

Jak wam się podoba wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz