czwartek, 22 maja 2014

Wywiad o spocie z Carlą Pandolfi


Carla Pandolfi - znana z roli Esmeraldy w serialu Violetta, która bardzo namieszała w domu Germana, oszukując go i spiskując z rodzeństwem LaFontaine.

W tym poście chce wam przedstawić wywiad z tą aktorką na temat sportu.



POROZMAWIAJMY O SPORCIE

Carla Pandolfi w roli Esmeraldy


Dlaczego zainteresowałaś się sportem?
Trenuję różne rzeczy odkąd byłam małym dzieckiem. Zawsze w coś grałam z rodziną albo przyjaciółmi, w szkole uwielbiałam wf. 

Jaki sport lubisz najbardziej? 
Moimi ulubionymi sportami są tenis i softball [gra podobna do baseballa – przyp.red.]. 

Marzyłaś o byciu profesjonalnym sportowcem, kiedy byłaś dzieckiem? 
Tak, chciałam być projesjonalną tenisistką. 

Musiałaś porzucić marzenia o karierze sportowca, żeby zająć się aktorstwem? 
Zrezygnowałam z tenisa profesjonalnego dla teatru, ponieważ pokrywały mi się godziny zajęć. 

Jakie sporty są najtrudniejsze do trenowania? 
Jest ich kilka… Zawsze z podziwem patrzę na gimnastyczki artystyczne, są niesamowite. 

Wolisz sport zespołowy czy indywidualny? 
Tenis to w sumie sport indywidualny i to było dla mnie najtrudniejsze. Softball jest grą zespołową, więc częściej wybieram ten sport. Gry zespołowe są ciekawsze, fajniejsze, masz kontakt z innymi. 

Czy teraz uprawiasz jakiś sport? 
Tak, biegam, tańczę i chodzę na spinning. 

A lubisz sporty ekstremalne? 
Niektóre… Chciałabym skoczyć ze spadochronem, kiedyś się odważę. 


Krótka informacja: 
5 czerwca w magazynie TWIST będzie okładka Violetty, i wywiad z Jorge na temat randek. Zapraszam do kupienia!


*

JUŻ JUTRO FINAŁ 2 SEZONU VIOLETTY TYLKO W DISNEY CHANNEL!

2 komentarze: