piątek, 2 maja 2014

Nowe gadżety z Violetty!


Nowości dla każdego fana serialu Violetta !
Oprócz tomów V-lovers które możemy nabyć co 2 tygodnie, szykuje się też wiele nowości!
Zapraszam do rozwinięcia postu!


Każdy fan tego serialu zapewne marzy aby zobaczyć swoich ulubieńców na żywo.
Teraz mamy możliwość poczuć się jak na koncercie, i posłuchać ulubionych utworów serialu, prosto z nowej płyty Violetta En Vivo.

Ja co prawda mam już tą płytę, ale teraz wychodzi nowa.


W tej dodatkowo płycie jest DVD.
Zawiera 11 teledysków + KARAOKE do samodzielnego śpiewania.

Na płycie 11 największych przebojów Violetty w wersjach live oraz 5 nowych piosenek!!! Wspaniała mega energetyczna płyta, która dostarczy Wam wspaniałych wrażeń.

Na płycie zarówno szybkie, szybkie energiczne hity Violetty jak i cudowne wspaniale zaśpiewane ballady. Płyta DVD to gratka dla wszystkich fanów. Znajdziecie tu piosenki Violetty w wersjach karaoke!!! Możecie spróbować swoich sił w śpiewaniu jej hitów samodzielnie (na płycie wszystkie utwory w wersjach profesjonalnych tylko z tekstem i profesjonalnym podkładem muzycznym) bądź w duecie wraz z Violettą – na płycie są też wersje z karaoke i głosem Violetty.

Poczuj się jak prawdziwa gwiazda! Zaśpiewaj z Violettą jej największe hity. Jeśli jesteś fanem Violetty musisz mieć ten album!

Data premiery: 20 maj 2014

Zawartość:

CD:

1. Hoy somos más
2. Euforia
3. Ahí estaré
4. Habla si puedes
5. Podemos
6. Como quieres
7. Are you ready for the ride
8. Voy por ti
9. On beat
10. Te esperaré
11. En mi mundo

+ 5 dodatkowych utworów

12. Soy mi mejor momento
13. Ven con nosotros
14. A los cuatro vientos
15. Te fazer feliz
16. Esto no puede terminar

DVD: wszystkie utwory w 2 wersjach do wyboru z wokalem Violetty i instrumentalne do samodzielnego śpiewania

1. Ser Mejor
2. Veo Veo
3. Hoy Somos Mas
4. Como Quieres
5. Peligrosamente
6. Euforia
7. On Beat
8. Nuestro Camino
9. Soy Mi Mejor Momento
10. Se Es Por Amor
11. Esto No Puede Terminar

*


Następną nowością jest Violetta - Photo book


Photo book to pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanów Violetty. Fenomenalne zdjęcia nie tylko wprowadzą cię na plan drugiego sezonu serialu, lecz także pozwolą podejrzeć, co dzieje się za kulisami.

Z ciekawych wywiadów zaś dowiesz się co nieco o nowych perypetiach bohaterów, a także jacy prywatnie są aktorzy grający te postacie. Czy ich także polubisz?

Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
Data premiery: 2 lipiec 2014


*

Party Books. Jak przygotować przyjęcie urodzinowe z Violettą


Krok po kroku: jak przygotować idealne przyjecie z Violettą i jej przyjaciółmi. Książka zawiera rady, gry, naklejki i zaproszenia – wszystko, co potrzebne do zorganizowania imprezy. Dzieci mogą także pisać i rysować w książce. Pozycja pomocna także dla rodziców przy planowaniu na przykład urodzin dziecka.

Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data premiery: 9 maj 2014


*


Podobają wam się nowe gadżety?
Zamierzacie kupić?

10 komentarzy:

  1. Płyta z karaoke, omnomnomnomn <33

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się płyta i photo book jak mam byc szczera

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola Tinistas2 maja 2014 15:50

    Jak fajnie♥♥ czekałma na photo book w Polsce
    I sobie jeszcze trochę poczekam XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Photo book będzie mój! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie http://vitosl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten serial i uważam, że przedstawione wyżej gadżety będą nie lada gratką dla każdego fana. Oprócz Violetty bardzo spodobał mi się ostatnio Stranger Things. Ostatnio wpadł w moje ręce stylowy notes z nadrukowanym motywem serialowym, który znalazłam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego. Bardzo mi się spodobał. W sklepach internetowych znaleźć można często przeróżne gadżety, które powinny usatysfakcjonować nie jednego serialomaniaka :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim córkom na pewno takie gadżety by się podobały i na pewno rozważę to przy następnych prezentach. Zresztą aktualnie szukam prezentu dla mojego taty i na tym się przede wszystkim skupiam. Bardzo fajnie, że w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty bez większego problemu mogę je znaleźć.

    OdpowiedzUsuń