czwartek, 29 maja 2014

Recenzja produktów LA RIVE


LA RIVE jest to polska firma produkująca perfumy. Znakiem rozpoznawczym LA RIVE jest niepowtarzalny zapach i estetyczne, wysokiej jakości opakowanie.

Kompozycje zapachowe dobierane są przy współpracy ze znanymi firmami francuskimi. 
Nasadki i butelki pochodzą z własnych opatentowanych form i mają innowacyjne wzornictwo. Nie używają standardowych komponentów co gwarantuje im niepowtarzalność i wyróżniającą wśród konkurencji jakość.

Zapraszam do recenzji.



Przedstawiłam wam już firmę LA RIVE, a teraz przejdźmy do rzeczy. Chciałam zrecenzować dla was dwa produkty. Pierwszym z nich jest łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1



Świetnie prezentujący się obiekt kosmetyczny ma wprost niesamowity zapach. Zakochałam się w nim od razu. Myślę, że ten produkt każdemu przypadnie do gustu.
Zapach to lekka malina. Idealnie komponuje się z różowym opakowaniem.
Butelka ma 250 ml.
Cena to około 8 zł w wielu drogeriach.


*

Drugim obiektem który dla was zrecenzuję jest dezodorant, również z firmy LA RIVE



Dezodorant, również jak szampon i żel pod prysznic (który opisywałam wyżej) ma świetny zapach! Niezwykłe połączenie energii i lekkości. Prawdziwy nektar owocowy. Idealnie komponuje się, z dziewczyna w każdym wieku.
Jego zawartość to 150 ml.
Cena to około 7 zł.
Dostępny w wielu drogeriach.


*

PODSUMOWANIE

Moja opinia na te dwa produkty jest bardzo pozytywna! Cudowny zapach, idealne opakowania i przyzwoita cena. Zachęcam każdego do tego cuda, ponieważ nie zawiedziecie się, i z pewnością sami stwierdzicie, że się opłacało!


*

A wam jak się podobają produkty Violetta LA RIVE?

5 komentarzy: