poniedziałek, 7 lipca 2014

[VIOLETTA3] Nowa płyta, nowe piosenki!


Już za 3 tygodnie premiera 3 sezonu Violetty w LA. Fani serialu za oceanem, będą mogli cieszyć się nowymi przygodami Violetty, i również wieloma nowościami, które zapewnia Disney. Uwaga wszystkim! Nowa płyta 3 sezonu Violetty, będzie miała swoją premierę wcześniej niż zostanie wyemitowany 1 odcinek 3 sezonu. Sprawdźcie sami, i przekonajcie się jakie utwory was czekają!

Bez wątpienia nowa płyta jest jedną z najbardziej oczekiwanych płyt roku. Sprzedano ponad 800.000 sztuk egzemplarzy na rynku argentyńskim, i 2.000.000 sztuk na całym świecie. Walt Disney Records wydał płytę, zawierającą ścieżkę dźwiękową w trzecim sezonie tego zjawiska na całym świecie.

Zobaczcie jak prezentuje się okładka:


Tytuł płyty będzie nosił:
Gira mi canción - Trasa moją piosenką

Tytuł jest jednym z fragmentów tekstu piosenki EN GIRA, o której możecie przeczytać [tutaj]. Piosenka opowiada o podróżowaniu podczas trasy koncertowej i będzie utworem przewodnim po całym ostatnim sezonie serialu, i również pojawi się w pierwszym odcinku.

Na liście płyty znajdziemy 13 utworów:


1. En Gira - W Trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w Powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać Nasze Światło
5. Ser Quien Soy - Być Kim Jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje Serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się Powiedzieć Żegnaj
9. Descubrí - Odkryłem/am
10. Queen of the Dance Floor - Królowa Parkietu
11. Underneath it All - Pod tym Wszystkim
12. A Mi Lado - Przy Moim Boku
13. Friends 'till the End - Przyjaciele do końca




Do tej pory wiemy, że przewodnią piosenką po sezonie będzie En Gira. Natomiast piosenka Francesci, będzie nosiła tytuł - Aprendí a Decir Adiós. Również w jednej z zapowiedzi pojawiła się piosenka Leona, jednak tytuł nie jest nam znany. Widzimy zbiór różnorodnych piosenek, mówiących o przyjaźni, miłości, karierze.

PREMIERA PŁYTY W 
ARGENTYNIE NASTĄPI 18 LIPCA 2014

~*~

Co o tym myślicie? Nie możecie się już doczekać?

1 komentarz: