piątek, 18 lipca 2014

[VIOLETTA3] Piosenki dostępne w internecie!


Każdy z was już z pewnością słyszał kawałek świetnego kawałka EN GIRA. Teraz ścieżka dźwiękowa znacznie się powiększyła. Od 18 lipca mieszkańcy Ameryki Latino mają możliwość kupienia nowej płyty, z kawałkami 3 sezonu! Chcecie posłuchać piosenek? ZAPRASZAM!

EN GIRA - W TRASIE




AMOR EN EL AIRE - MIŁOŚĆ W POWIETRZU




SUPERCREATIVA - SUPER KREATYWNA




ENCENDER NUESTRA LUZ - ROZPALAĆ NASZE ŚWIATŁO




SER QUIEN SOY - BYĆ KIM JESTEM




QUIERO - CHCĘ/KOCHAM




RESCATA MI CORAZON - RATUJ MOJE SERCE




APRENDI A DECIR ADIOS - NAUCZYŁAM SIĘ POWIEDZIEĆ ŻEGNAJ




DESCUBRI - ODKRYŁAM




QUEEN OF THE DANCE FLOOR




UNDERNEATH IT ALL - POD TYM WSZYSTKIM




A MI LADO - PRZY MOIM BOKU




FRIENDS 'TILL THE END - PRZYJACIELE DO KOŃCA



~*~

Która piosenka według was jest najlepsza?

1 komentarz: