wtorek, 22 lipca 2014

[RECENZJA] 11 tom Kolekcji V-lovers


Przyszedł czas na kolejną recenzję. Tym razem 11 części Kolekcji V-lovers, z wydawnictwa Ameet. Wszystkie inne recenzję, możecie przeczytać [tutaj], a teraz zapraszam was do opisu produktu!


Każdy tom ma w środku książeczkę, z różnymi ciekawostkami i informacjami. Tym razem przyszedł czas na informacje o Diego Ramosie, serialowym Germanie i o jego byłej partnerce Jade, którą gra Florencia Benitez. Ja osobiście bardzo lubię ich role, momentami są bardzo komiczne i czasem poprawiają mi humor, a tym bardziej Jade. Więc z chęcią przeczytałam wszystkie informacje, które zostały nam przekazane.




W dziale zza kulis, który osobiście uwielbiam dowiedziałam się dużo informacji o tym jakie były pierwsze kroki Lodovicy w Buenos Aires. Ciekawe wiadomości sprawiły, że dowiedziałam się dużo więcej niż do tej pory wiedziałam.




Ku mojemu zdumnieniu w książeczce znajdował się świetny test na szczerość. Bez większych problemów rozwiązałam cały i wyszło mi, że mój poziom szczerości jest wysoki. A wam jaki wyszedł? Również spodobał mi się świetny plakat i naklejki, które są dostępne w każdym tomie!





Po oglądnięciu zawartości książki, przyszedł czas na oglądnięcie odcinków. W każdej części Kolekcji V-lovers jest zawarta płyta z 5 odcinkami serialu. Tym razem są to odcinki od 51 do 55. 






Idealnie spędziłam czas na oglądaniu wcześniejszych odcinków z 1 sezonu, odświeżyłam pamięć i przypomniałam sobie niektóre zdarzenia, które już dawno wypadły mi z głowy. 
Jestem bardzo zadowolona!


~*~

PODSUMOWANIE
Kolekcja V-lovers jest jedną z moich ulubionych gadżetów z serialu Violetta. Mam o niej najlepsze zdanie i jestem dumna, że posiadam te tomy. Każdemu je polecam, bo to świetna sprawa mieć je w domu! Wszystkie zasługują na ocenę 6+!

Możecie ja zakupić w empiku, lub smyku.

Kolejne części będą dostępne:
TOM 12 - 11.07.2014
TOM 13 - 25.07.2014
TOM 14 - 08.08.2014
TOM 15 - 22.08.2014
TOM 16 - 05.09.2014


~*~

Jak wam się podoba recenzja? Zbieracie tomy?

2 komentarze: