sobota, 19 lipca 2014

[RECENZJA] 5 część ZA KULISAMI


Za pośrednictwem The Walt Disney Company mam przyjemność zrecenzować wam 5 części za kulisami, gdzie na okładce widnieje Camila i Broduey. Do tej pory wyszło aż 5 części tej serii. Recenzję do pozostałych produktów z firmy Egmont możecie znaleźć [tutaj]. A teraz zapraszam was do przeczytania recenzji następnej części ZA KULISAMI.


Gdy od razu otworzyłam tą książkę zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Znajdowało się w niej wiele informacji o jednym z moich ulubionych aktorów - Facundo Gambande. Ucieszyłam się na widok tych wszystkich informacji, te wszystkie zdjęcia, które nie są dostępne w internecie i wiadomości sprawiły, ze od razu wzięłam się za czytanie.



Z kolei informacje o świetnym tancerzu, piosenkarzu i aktorze - Samuelu Nascimento wciągnęły moją siostrę, która też wszystko przeczytała i była bardzo zadowolona. Jest to jeden z jej ulubionych bohaterów serialu, więc książką była wniebowzięta. A wy jakich macie ulubionych bohaterów?






W książeczce nie zabranie również wielu łamigówek i gier do rozwiązywania. Jeśli nudzicie się w domu, to na pewno znajdziecie świetne zajęcie wraz z tą książką aby zaspokoić nudę i pobawić się trochę. Możecie zabrać rodzeństwo i wspólne zadziałać w tej rozrywce, którą ten produkt wam zapewnia.






Produkt zapewni wam stertę świetnych dodatków, poprzez naklejki, które na pewno zadowolą każdego, gdyż zdjęcia z naklejek nie są dostępne w internecie, aż do gigantycznych dwóch plakatów. Pokaże wam tylko jeden, ale zdradzę, że z drugiej strony jest plakat Violetty, Diego i Leona!


~*~

PODSUMOWANIE

Ja osobiście uwielbiam wszystkie części ZA KULISAMI. Podobają mi się na prawdę bardzo. Używam plakatów, a jeden już długi czas pozostaje na swoim miejscu - plakat Leona, który był dostępny w 2 części. Na dodatek te wszystkie informacje i ciekawostki pochłaniają mnie i zawsze czytam je z wielką ciekawością. Książka zasługuje za 6+ i polecam każdemu ją!

Możecie kupić ją w empiku, smyku lub przez internet.


~*~

Macie już tą część ZA KULISAMI? Jak wam się podoba recenzja?

1 komentarz: