czwartek, 17 lipca 2014

[RECENZJA] Pocztówki i tatuaże


W tym poście przygotowałam dla was recenzję dwóch znanych produktów z wydawnictwa Zielona Sowa - POCZTÓWKI i TATUAŻE. Te dwa produkty na pewno zapewnią wam świetną zabawę. Więcej w rozwinięciu postu.


Zacznę od tatuaży:


Lubicie serial Violetta? Chcielibyście mieć tatuaże z tego serialu? Ta książka jest dla was! Znajdziecie w niej przeróżne tatuaże, i wiele ciekawych pomysłów na zabawę. Możecie napisać swoją piosenkę, rysować w pamiętniku jak Violetta, projektować tatuaże dla siebie i swoich przyjaciół.



Mnie wiele stron w tej książce zainspirowało. Przede wszystkim dowiedziałam się jak można zostać tekściarką lub kompozytorką. Świetne rady, i na prawdę ciekawe rzeczy można dowiedzieć się, jestem z tego bardzo zadowolona!






Z pewnością wielu z was teraz nudzi się w domu. Może skusicie się na mały piknik który poleca ta oto książka? Jest to świetny pomysł na zbicie nudy, a na pewno będziecie się dobrze bawili, wraz ze swoimi znajomymi. Na stronie macie przepisy, na przysmaki które możecie zrobić, i co należy schować w koszyku.





Jak już trochę wyżej wspomniałam, w książce możecie tworzyć swoje tatuaże w przeróżnych stylach, do wyboru np. styl Ludmiły, Camili, Fran i innych dziewczyn. Macie również swoje miejsce na wymarzone podróże, wiele quizów, wasz własny wywiad, a nawet horoskop!






~*~


Kolejny produkt to - POCZTÓWKI. Pocztówki nie koniecznie można komuś wysyłać, ale również podarować. Znajduje się w nich wiele przeróżnych kartek, poprzez kartkę urodzinową, do miłych wyznań i kartek na których widnieją bohaterowie z Violetty.

Oto dwie przykładowe:



Ja z pewnością na pewno skorzystam z tych kartek, bo maja wiele wzorów, i są wręcz idealne na każdą okazję. Polecam każdemu!

~*~

PODSUMOWANIE:

Te dwa produkty powinny znaleźć się w rękach każdego wielkiego fana serialu. Wiele ciekawostek, przydatne rzeczy - na pewno z tymi produktami nie będziecie się nudzić! Polecam wam bardzo serdecznie, ja jestem z nich bardzo zadowolona!

Gdzie można kupić?

Jeśli nie macie w pobliżu sklepu empik lub smyk, możecie zamówić produkty na stronie internetowej [TUTAJ] i [TUTAJ]. Cena jest bardzo niska, i produkt na bank was zadowoli.
Również serdecznie zapraszam do innych produktów z wydawnictwa Zielona Sowa:



~*~

Macie te produkty? Co sądzicie?

4 komentarze:

  1. Ciekawa recenzja :) tak mnie zainspirowałaś że chyba się skuszę i sobie to kupię :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mam Super są te rzeczy ! co nie ? Jesteś świetną Blogerką

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i inspirujący post <3

    OdpowiedzUsuń