środa, 9 lipca 2014

[WYWIAD] Mercedes Lambre o sobie


Kiedy naprawdę uwielbiasz jakiś serial, łatwo pomylić aktorów z postaciami, w które się wcielają. Mercedes Lambre, w rzeczywistym życiu bardzo się różni od Ludmiły - ostrej, kochającej rywalizację bohaterki serialu. Świadczy o tym lekki makijaż, zakrywający piegi znacznie delikatniej niż u Ludmiły. Aktorka ma przyjazny uśmiech i ironiczne poczucie humoru, a także powiedzmy sobie wprost... nie jest Ludmiłą! Zapraszam do wywiadu z tą uroczą aktorką.


Czy moda jest dla Ciebie ważna?
Na pewno nie tak, jak dla Ludmiły. Ubieram się w to, co rano wpadnie mi w ręce. Jeśli czujesz się w tym swobodnie, będziesz dobrze wyglądać!

Jak lubisz się ubierać?
Lubię jasne kolory. Myślę, że odzwierciedlają dobry humor! Mój styl jest zupełnie inny niż Ludmiły! Jestem trochę hipiską, więc na przykład wiosną noszę ubrania w kwiatowe wzory.

Jaki jest Twój ulubiony kolor płaszcza?
Ostatnio szukałam płaszcza w kolorze miętowej zieleni. Okazuje się, że to nie takie proste!

Jak najlepiej ubierać się do szkoły?
W mojej szkole nosiło się mundurki, więc nie mogłam wybierać! Ale zawsze umiałam znaleźć sposób, by mój mundurek odróżniał się od innych, wystarczyła choćby apaszka czy coś w tym rodzaju.


A na występ na scenie?
Zawsze sprawdza się coś błyszczącego, ale wygodnego, najlepiej z falbanami, które wirują w tańcu!

Niedawno wróciłaś z trasy koncertowej. Najlepsze wspomnienie?
Myślę, że pierwszy śnieg. To było niesamowite, a fani tak gorąco nas witali, że wszyscy poczuliśmy się cudownie.

Z kim najbardziej zżyłaś się na trasie?
Tini [Martina Stoessel] i ja zawsze byłyśmy blisko, ale podczas tournee jeszcze bardziej się zżyłyśmy. A także z Albą Rico.

No właśnie, jak się dogadujesz z Albą Rico, która w serialu gra Twoją najlepszą przyjaciółkę, Naty?
Jesteśmy dobrymi przyjaciółkami, Alba to urocza dziewczyna.


Którą piosenkę najlepiej śpiewa się na żywo?
Świetnie się bawiliśmy, śpiewając Peligrosamente bellas. W tej piosence mogę pokazać prawdziwy charakter Ludmiły.

Co zrobisz po powrocie z tak długiej podróży?
Wyjadę na wakacje ze swoją rodziną. Spędzimy je gdzieś w Argentynie.

Jak lubicie razem spędzać czas?
Uwielbiamy jeść argentyńskie dania z grilla. Nazywamy sie - asado. Wielu Argentyńczyków grilluje w każdą niedzielę.

Gdybyś mogła zadecydować, co by się stało z Ludmiłą w 3 sezonie Violetty?
Chcę, by dalej była zła, bo to świetna zabawa grać kogoś tak zupełnie innego niż ja!


Wystaw ocenę swojej bohaterce!
Ludmiła ma czasami trudny charakter, ale uważam, że jest zabawna. Siedem na dziesięć.

Co w niej lubisz, a czego nie?
Podziwiam jej determinację, by zdobyć to, co chce, ale jest zbyt samolubna.

Jaka była najtrudniejsza scena, którą nakręciłaś?
Ostatnia scena pierwszego sezonu, śpiewanie Ser Mejor. Jeden z producentów dał mi nowe buty, które cały dzień mnie cisnęły.

Trzy rzeczy, z których nigdy nie umiałabyś zrezygnować?
Wysokie obcasy, czekolada i muzyka.

Jak zmieniło się Twoje życie?
Czasami trudno jest wyjść do miasta, ale to miłe, gdy fani cieszą się na Twój widok. Uwielbiam ich i serdecznie pozdrawiam!


~*~

Jak wam się podoba wywiad z Mechi? Lubicie ją?

3 komentarze:

  1. Mechi jest śliczna ♥ Fajny wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja najlepsza aktorka bardzo ją lubie uważam że powinna być z ruggero pasuqarelli

    OdpowiedzUsuń