sobota, 26 lipca 2014

[RECENZJA] 12 tom Kolekcji V-lovers


Kolekcja V-lovers składa się z 16 tomów. Każdy tom ma 5 odcinków i książeczkę z wieloma informacjami. Tym razem przedstawiam wam recenzję 12 już tomu, który również ma w sobie wiele atrakcji co poprzednie. Zapraszam do rozwinięcia postu!


Jeśli ktoś z was lubi styl Hip-Hopu i upodabnia się ze stylem Maxiego z serialu, to dział mody w tej książeczce jest całkowicie jego! Wiele pomysłów na fajny strój możecie przeczytać w tej cześci. Zwolennicy aktora Rodrigo Velilla i aktorki Lodovicy Comello znajdą również dla siebie swój kącik. Dużo informacji o nich tylko w tym tomie!



W każdym tomie znajdziecie plakat i naklejki. Mi bardzo spodobał się ten świetny plakat, z mottem po hiszpańsku z tłumaczeniem polski " La musica me hace volar! " Polecam każdemu tomy zwłaszcza, że wiele wam się w nich rzeczy spodoba. Uzbieracie niesamowitą kolekcję plakatów!




Po oglądnięciu wszystkich 5 odcinków możecie wykonać test sprawdzający waszą wiedzę na ten temat. Przynajmniej odświeżycie pamięć i spędzicie miło czas rozwiązując taki tekst! Ja wykonałam go bardzo szybko. Moja pamięć do serialu jest bardzo dobra!





Odcinki bardzo mi się spodobały. Właśnie odbywały się przesłuchania do You-Mixu, uczniowie śpiewali piosenkę Ludmiły - Destinada a brillar [klik].
Genialnie odświeżyć sobie pamięć z tymi tomami!


~*~

PODSUMOWANIE

Jak już pisałam w wielu recenzjach poprzednich tomów, UWIELBIAM JE! Z pewnością uzbieram do końca całą serię z pierwszego sezonu i z niecierpliwością będę wyczekiwała kolejnych tomów z 2 sezonu. Są genialne. Na dodatek można je włączyć w każdej chwili i kiedy ma się czas! BARDZO POLECAM!

Można je kupić w takich sklepach jak empik lub smyk.


Kolejne części będą dostępne:
TOM 13 - 25.07.2014
TOM 14 - 08.08.2014
TOM 15 - 22.08.2014
TOM 16 - 05.09.2014


~*~

Macie już swój 12 tom? Jak wam się podoba recenzja?

1 komentarz:

  1. Ja mam tylko tom 3 i 16 :) A będzie jakiś konkurs w którym będzie można wygrać te tomy?

    OdpowiedzUsuń