sobota, 16 maja 2015

[WYWIAD] Wywiad z Georgią Lock


Georgia Lock to stylowa gwiazda nowego, mrożącego krew w żyłach kilkuczęściowego filmu w Disney Channel – „Evermoor”. Chcecie poznać szczegóły serialu? Pytamy o to aktorkę. Zapraszam do rozwinięcia postu.



Cześć, Georgio! Jak opisałabyś „Evermoor”?
Georgia: „Evermoor” jest wspaniałe! Ma wszystko, co powinno się znaleźć w dobrym filmie. Są elementy komedii, tajemnicy, romansu, magii i przygody. Nie może się nie podobać. To tak świetny film, że nie mogę się doczekać, aż sama go będę mogła obejrzeć. Będzie magicznie.  

Kogo grasz w „Evermoor”?
Georgia: Moja bohaterka nazywa się Bella Crossley. Jej rodzina dziedziczy duży dom w tajemniczej angielskiej wiosce zwanej Evermoor. Gdy się przeprowadzają do nowego domu, zaczynają się dziać straszne rzeczy.

Wow! Gdzie kręciliście serial?
Georgia: Kręciliśmy w Wielkiej Brytanii w Cheshire i w okolicy tego miejsca. Większość scen powstawała w studiu, ale kręciliśmy również na wrzosowiskach i w rezydencji zwanej Arley Hall. 


Dobrze się bawiliście podczas kręcenia?
Georgia: Było wspaniale! Dobrze się dogadywaliśmy, więc miło razem spędzaliśmy czas. Było dużo śmiechu, nawet gdy kręciliśmy sceny w nawiedzonym domu!

Nawiedzonym domu? Nieźle! Gdzie to było?
Georgia: Słyszałam wiele plotek, że Arley Hall jest nawiedzone. Ludzie o tym gadali, ale zdecydowałam, że nie będę się tym przejmować, żeby się dodatkowo nie stresować. Niczego niepokojącego tam nie widziałam. Szczerze? Byłam zbyt zajęta podziwianiem wspaniałych naczyń stołowych, aby zauważyć jakiekolwiek duchy. Antyki w tym domu były wręcz niezwykłe!

Zdradź nam, jak wyglądało życie za kulisami. Co byś powiedziała o swojej przyczepie?
Georgia: Była cudowna! Nigdy wcześniej nie miałam przyczepy, więc byłam bardzo podekscytowana, że mam swoją własną. To było naprawdę super.  


Czy spersonalizowałaś już swoją przyczepę i ponaklejałaś masę plakatów na ściany?
Georgia: Personalizacja jeszcze przede mną, ale uwielbiam tam przebywać. Idę tam, aby zmienić kostium, ale również by się zrelaksować, kiedy tylko mam wolną chwilę. 

Jakie dziwne rzeczy moglibyśmy znaleźć, myszkując po Twojej przyczepie?
Georgia: Nie chcielibyście wejść do mojej przyczepy! Wszędzie walają się papierki po czekoladzie. W serialu Bella zawsze nosi ze sobą torebkę. Za każdym razem, kiedy wracam do mojej przyczepy, zahaczam o wóz z cateringiem i chowam do torby kilka czekoladowych batoników. Przemycam w niej różne rzeczy!

Czy obsada wspólnie spędza czas wolny?
Georgia: O, tak! Ludzie bardzo często przychodzą do mojej przyczepy, aby się wyluzować. Finney Cassidy, który gra w serialu Camerona, wpadał często, bo mieliśmy do odegrania masę wspólnych scen. Pewnie miał też na uwadze batony, którymi bez końca mógł się częstować. 


Z którym członkiem ekipy najczęściej spędzasz czas?
Georgia: Niemal każdy z obsady zatrzymuje się w hotelu nieopodal planu, co jest naprawdę super. Naomi ma pokój na wprost mojego, więc zawsze spędzamy razem czas. Razem chodzimy też do innych, relaksujemy się, rozmawiamy albo wyskakujemy na obiad. To zawsze dobra zabawa.  

Czy jest to bardzo elegancki hotel?
Georgia: Jest całkiem fajny, aczkolwiek, gdy tylko się tam pojawiłam, ktoś już zajmował pokój, który mi wcześniej przydzielono. Krępujące było tak wejść i od razu wyjść. Ups!

Czy wszyscy z ekipy umawiają się na obiad?
Georgia: W pierwszym tygodniu „Evermoor” wychodziliśmy wszyscy razem, bo zależało nam na tym, aby zacieśnić więzi grupowe. Jordan, Georgie, Alex, Finney i ja wspólnie chodziliśmy coś zjeść. Było to bardzo miłe, a poza tym musieliśmy się lepiej poznać. Nie mieliśmy wiele więcej czasu, aby zrobić cokolwiek innego. Bardzo bym chciała, abyśmy poszli na kręgle, więc zobaczymy, czy uda mi się coś wkrótce zorganizować


Kiedy po raz pierwszy postanowiłaś, że zostaniesz aktorką, Georgio?
Georgia: W dzieciństwie byłam bardzo nieśmiałą dziewczynką, więc zaczęłam chodzić na lekcje aktorstwa, gdy miałam 8 lat. To bardzo pomogło mi zwiększyć pewność siebie. Gdy miałam 10 lat, pomyślałam – „Uwielbiam to! To jest coś, co chcę robić do końca życia”. 

W jaki sposób się przebiłaś? 
Georgia: Wzięłam udział w kilku reklamach, a potem poszłam na otwarty casting do serialu. Miałam szczęście, bo wygrałam rolę. Byłam przeszczęśliwa! Wiecie co było potem? Pracuję w „Evermoor” w Disney Channel. Wszystko się pięknie układa.

Bycie sławną – jakie to uczucie?
Georgia: Tak naprawdę, to nigdy nie myślałam o sławie czy podobnych sprawach. Nie zajmuję się aktorstwem, bo chcę być sławna. Robię to, bo to moja pasja. Prawdę powiedziawszy, jeszcze do mnie nie dotarło, że jestem w „Evermoor”. Będzie pokazywany w Disney Channel w ponad 160 krajach na całym świecie…To dopiero coś!


Czy ludzie rozpoznają cię na ulicy ze względu na Twoją wcześniejszą pracę w telewizji?
Georgia: Bywam rozpoznawana, ale nie za bardzo. To cudowne, kiedy ludzie cię zauważają i mówią „cześć”, więc zastanawiam się, co to będzie, gdy „Evermoor” trafi na ekrany. 

Jak to jest rozdawać autografy?
Georgia: Śmieszna sprawa! Pewnego razu dziewczyna poprosiła mnie, bym się jej podpisała na twarzy. To było zdecydowanie dziwne. Zapytałam ją, czy nie ma choć skrawka papieru, a ona mi na to: „Nie. Proszę, proszę, złóż autograf na mojej twarzy!”. Widać było, że jej bardzo na tym zależy, więc pomyślałam, że nie warto jej robić przykrości. Nalegała, a ja nie mogłam jej odmówić. 

Kto jest Twoim idolem w świecie aktorstwa?
Georgia: Uwielbiam takie aktorki jak Meryl Streep, Judi Dench i Queen Latifah. Są wspaniałe! Szaleję za aktorami, którzy, kiedy wcielają się w jakąś postać, to się do tego stopnia zmieniają, że nie jesteś do końca pewien, czy to byli faktycznie oni. Musisz wtedy sprawdzić w napisach, czy masz rację. To bardzo typowe dla ról Jonny’ego Deppa. 


Johnny Depp to król kamuflażu..
Georgia: To prawda! Oglądałam pewnego razu film „Charlie i fabryka czekolady”, w którym wcielał się w Willy’ego Wonkę. Pomyślałam: „Jejku, aż trudno uwierzyć, że to jest ten sam człowiek, który gra Kapitana Jacka Sparrowa”. Jego gra jest rewelacyjna.

Myślisz, że czeka cię przyszłość w Hollywood?
Georgia: Nie wiem tego. Może? Filmy to moje wielkie marzenie, dlatego tak bardzo lubię w nich grać. Jeśli miałabym szczęście dostać rolę w Hollywood, to byłoby fantastycznie. Byłabym przeszczęśliwa. Na pewno bym nie odmówiła. 

Twoja wymarzona rola?
Georgia: Zawsze chciałam wystąpić w fajnym, tajemniczym filmie, w którym musiałabym działać pod przykrywką. Lubię zagadki i ich rozwiązywanie, więc byłoby to dla mnie wręcz idealne.  


Co lubisz robić w wolnym czasie?
Georgia: Uwielbiam śpiewać. Tak naprawdę, to ciągle śpiewam! Mój chłopak gra na gitarze, więc dużo improwizujemy. Wychodzi nam całkiem fajnie.  

Piszesz własne piosenki?
Georgia: Ciągle, wręcz nieustannie piszę piosenki. Zawsze mam ze sobą notes, na wypadek gdyby przyszedł mi do głowy jakiś pomysł. Albo łapię za telefon i coś nagrywam. Ludziom wtedy się wydaje, że jestem jakaś nienormalna. Widzą, jak śpiewam do telefonu i postanawiają przejść na drugą stronę ulicy. Kocham muzykę. 

Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?
Georgia: Tak naprawdę, to wszystko mi się podoba. Ważne tylko, żeby miało dobre brzmienie. Ostatnio weszłam w klimaty country, a dokładniej współczesne country, ale lubię też pop. 


Twoi ulubieni artyści? 
Georgia: Lubię wielu wokalistów. Uwielbiam Rihannę. Uważam, że ma niezwykły wokal. Sia też jest cudowna, a jej głos wprost prześliczny. Gabrielle Aplin to również wspaniała wokalistka. Kocham je wszystkie!

A co wolisz – muzykę czy aktorstwo?
Georgia: Aktorstwo! Uwielbiam śpiew, ale preferuję aktorstwo. Po prostu to kocham. Czasami bywam nieśmiała, więc lubię mieć możliwość przeistoczenia się w inną osobę czy bohatera. Myślę, że to właśnie dlatego tak bardzo lubię grać. Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze na tyle, że będę mogła pracować w tej branży jeszcze wiele, wiele lat. 

„Evermoor”  to tajemnicza opowieść przygodowa z elementami komedii. Historia opowiada o losach Tary Bailey, amerykańskiej nastolatki, która  zostaje zmuszona do opuszczenia rodzinnych Stanów Zjednoczonych, by zamieszkać w Evermoor – pięknej, choć opuszczonej, wiosce w środkowej Anglii, graniczącej ze strasznym wrzosowiskiem. Podczas gdy matka Tary, znana powieściopisarka, wraz z ojczymem dziewczyny zajmują posiadłość, główna bohaterka, jej brat – Jake oraz przyrodnie rodzeństwo, Seb i Bella, próbują przyzwyczaić się do nowego domu. W niedługim czasie pojawiają się kłopoty. Niebezpieczeństwo, tajemnica i intryga zmuszają Tarę i Seba do zjednoczenia swoich sił i stanięcia ramię w ramię w walce o nowy dom oraz powodzenie rodziny na brytyjskiej ziemi.

OGLĄDAJ EVERMOOR TYLKO W DISNEY CHANNEL!
ZOBACZ JESZCZE WIĘCEJ NA YOUTUBE:


~*~

Podoba wam się wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz