poniedziałek, 18 maja 2015

[RECENZJA] Kraina lodu: Prasowanki


Dzisiaj czas na recenzję którą wykonywało mi się bardzo przyjemnie. Muszę przyznać, że książka KRAINA LODU: PRASOWANKI, sprawdziła się w 100%. Jeśli jesteście zainteresowani co znajduje się w książce i co wykonałam z niej to zapraszam serdecznie do postu.


Więcej recenzji z wydawnictwa Zielona Sowa znajdziecie [tutaj].


W tym produkcie możemy znaleźć świetne projekty związane z bajką - Kraina Lodu. Każdy z nas dzięki niej pozna nowe sposoby ozdabiania przeróżnych rzeczy. Możecie nauczyć się czegoś nowego lub zrewolucjonizować swoją garderobę.

~*~

Ja z pomocą innych osób postanowiłam wykonać jeden z pomysłów zawartych w tej książce: prasowanki na podkoszulki i torbę. Moja siostra jest wielką miłośniczką tej bajki Disneya więc z chęcią pomagała mi w całej pracy. Chcecie zobaczyć jak wyszło?
Efekty znajdziecie na poniższych zdjęciach.







Tak prezentowały się rzeczy po skończeniu prasowanek:




~*~

Według mnie produkt jest na prawdę GENIALNY. W książce znajduje się wiele innych pomysłów na ciekawe rzeczy. Jestem pewna, że miłośnikom bajki Kraina Lodu na pewno któryś przypadnie do gustu. Widziałam w niej inne świetne projekty, ale jakie one są - to już musicie przekonać się sami!
Cena książki wynosi około 19 zł.
Możecie ją nabyć w wielu sklepach, np. Empik.

Zapraszam na stronę Zielonej Sowy:


~*~

Podoba wam się recenzja? Co sądzicie o książce?

1 komentarz: