środa, 13 maja 2015

[WYWIAD] Diego: „Ciężkie jest życie nastolatka”


Diego Dominguez gra Diego Hernandeza w serialu Violetta. W tym poście przemyślenia aktora na temat nastoletniego życia. Jesteście ciekawi jego opinii? Zapraszam do postu!


Diego, jaka rzecz w byciu nastolatkiem jest najtrudniejsza?
Diego: Myślę, że najtrudniejsze jest znalezienie własnego miejsca w szkole oraz w danym środowisku. Kiedy człowiek dorasta i się zmienia, w jego głowie tak wiele się dzieje! Kiedy jesteś nastolatkiem, zwykle bardzo niepokoisz się swoim wyglądem. Chcesz wyglądać ładnie i fajnie – ale równocześnie marzysz o nawiązaniu silnych przyjaźni. Pragniesz również znaleźć swoje miejsce w świecie, a to wszystko na raz nie jest łatwe.

Jaka jest Twoja rada dla nastolatków? 
Diego: Moja najlepsza rada jest prosta: bądź sobą. Nie próbuj być kimś, kim nie jesteś. Nie zmieniaj się po to, aby się do czegoś dopasować. Bądź uczciwy wobec samego siebie.


Jaki byłeś jako uczeń?
Diego: Kiedy byłem w liceum, nie byłem najlepszym uczniem. Szczerze mówiąc, nie lubiłem szkoły, ale cieszę się, że do niej chodziłem, bo wszystko, co robisz w szkole, pomaga później w zwykłym życiu. Swoją życiową ścieżkę odnalazłem dopiero w teatrze. To właśnie tam uświadomiłem sobie, co chcę robić w życiu. Ukończyłem intensywny kurs teatralny i to był pierwszy raz, kiedy nauka dawała mi radość.

Co doradziłbyś osobie, które nie lubią szkoły? 
Diego: Spróbuj skoncentrować się na nauce i pamiętaj, że to tylko jeden etap Twojego życia. To tylko jedna część dorastania, która nie trwa wiecznie. Zawsze patrz na pozytywne strony życia, nie na negatywne.


Czy kiedykolwiek doświadczyłeś znęcania się w szkole?
Diego: W liceum byłem jednym z uczniów, którzy stawali w obronie nękanych i zastraszanych kolegów. Nigdy nie byłem ofiarą, wstawiałem się natomiast za słabszymi. Byłem jednym z ich obrońców.

Co byś powiedział ludziom, którzy mają problem ze szkolnymi dręczycielami? 
Diego: Znęcanie się nad słabszymi jest ogromnym problemem w szkołach na całym świecie. Czasami mam wrażenie, że o takich historiach mówi się w wiadomościach cały czas, co jest dość szokujące. Takie sytuacje są trudne, ale jeśli masz do czynienia z dręczycielem, niezwykle ważne jest, abyś o tym powiedział! Powiadom zaufane osoby o problemie, nie lekceważ go. I wierz w to, że wkrótce się go pozbędziesz.

~*~

Pamiętacie reklamę na Disney Channel mówiącą o hejtowaniu ludzi w internecie? Nie zapominajmy o tym. Dzięki nękaniu innych nic nie osiągniemy, ale za to możemy zyskać przyjaciela. Jeśli ktoś was jest hejtowany możecie użyć tych obrazków z tego postu [klik]. Diego Dominguez podczas pobytu w liceum był obrońcą dla osób które były dręczone przez innych. Jeśli jesteście świadkami, że jakaś osoba robi przykrość drugiej - nie zastanawiajcie się, tylko pomóżcie.





~*~

Podoba wam się wywiad z Diego?

1 komentarz: