poniedziałek, 11 maja 2015

[RECENZJA] Piaskowe rysunki


Dzisiaj czas na recenzję produktu prosto z wydawnictwa Zielona Sowa. W tym poście zajęłam się opisem książki - Piaskowe rysunki. Jest to wielka nowość na rynku z gadżetami Violetty. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do czytania!





Książka jest kwadratowa, opakowana w folię. Ma miękką okładkę. Dołączono do niej 7 woreczków z kolorowym piaskiem, wraz z pomocnym patyczkiem. Na oko prezentuje się bardzo ładnie i zachęca do zakupu co jest dużym plusem tego produktu.


~*~

Postanowiłam pobawić się trochę kolorowym piaskiem w wolnej chwili. Specjalnie zrobiłam dla was kilka zdjęć moich wyczynów. Powiem wam że podobała mi się ta cała zabawa i można zrobić na prawdę wiele pomysłowych rzeczy! Zachęcam was gorąco już teraz.




~*~

Książka jest świetna dla młodszych osób, które lubią rysować, tworzyć różne rzeczy, a przede wszystkim dla osób pomysłowych. Wiele z nas ma w głowie różne pomysły, które może właśnie wykorzystać w tym produkcie. Chyba, że chcecie sprawić komuś prezent? Na pewno z takiego prezentu ucieszy się każda młoda twarz.


~*~

PODSUMOWANIE
Książka wywarła na mnie duże wrażenie. Ma świetną kompozycję i widać, że została wykonana z pomysłem. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem to mogę wam ją gorąco polecić! Cena nie jest droga, a gwarantuje że świetnie będziecie się z nią bawić. Możecie ją nabyć w sklepach empik
Moja ocena: 5

Zapraszam na stronę internetową Zielonej Sowy:


~*~

A wy co sądzicie o książce?

1 komentarz: