czwartek, 14 maja 2015

Płyta „Crecimos juntos” już w Polsce!


Finał trzeciego sezonu zbliża się wielkimi krokami na polski kanał Disney Channel. Od dwóch dni na polskim rynku jest dostępna ostatnia płyta z końcowymi utworami 3 sezonu. Co znajdziemy na płycie? Zapraszam do postu.


Oto jak prezentuje się okładka płyty:


Lista piosenek:

1- Crecimos Juntos (finałowa piosenka 3 sezonu) -> KLIK
2- Más que Dos (piosenka Ludmiły i Violetty) -> KLIK
3- Abrazame y Verás (piosenka Leonetty) -> KLIK
4- Es mi Pasión (grupowa piosenka)
5- Llamame (grupowa piosenka) 
6- Solo Pienso en Ti (piosenka wykonywana przez zespół chłopaków) -> KLIK
7- Más que una Amistad (piosenka wykonywana przez zespół chłopaków) 
8- Mi Princessa (piosenka wykonywana przez zespół chłopaków) 
9- Mil Vidas Atrás (piosenka wykonywana przez zespół chłopaków) 
10- Amor en el Aire (wersja włoska)
11- Te Creo (wersja włoska)

Dla zainteresowanych. Całą płytę można posłuchać na internecie:



~*~

Czy opłaca się kupować?
Cena płyty wynosi w empiku około 43 zł. Jest to standardowa cena, praktycznie każdej nowej płyty. Ja jestem wielką fanką jeśli chodzi o kupno płyt, lecz z tą postanowiłam się wstrzymać. Myślę, że będzie wiele promocji gdzie będzie można kupić ją taniej, więc warto poczekać.


~*~

Zamierzacie kupić płytę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz