sobota, 11 kwietnia 2015

[SPIS PIOSENEK] Más que dos


Piosenkę Más que dos - Więcej niż dwie, napisały w 3 sezonie Violetta i Ludmiła. Dziewczyny śpiewają o ich przyjaźń i o tym jak bardzo ich relacja zmieniła się w ciągu tych kilku lat. Utwór genialnie odzwierciedla ich bliskość. Jesteście ciekawi tekstu piosenki? Zapraszam.


Więcej piosenek możecie znaleźć [tutaj].


3 sezon, odcinek 75


Tekst hiszpański:

Descubrí que soy tan parecida a ti
Y que el sonido de tu voz
Me anima, me emociona
Descubrí que se hace mucho mas de a dos
Y que si tu estás junto a mí
El miedo me abandona

Después de todo estamos juntas
Viendo salir el sol

Abro mi corazón a ti
La luz se hace mas fuerte en mí
Cuando tu estás puedo sentir
Que no estoy sola para seguir

Abro mi corazón a ti
La luz se hace mas fuerte en mí
Cuando tu estás puedo dar mas
Sube el telón y que comience a sonar

Tu voz y mi voz
En una misma canción

Abro mi corazón a ti
La luz se hace mas fuerte en mí
Cuando tu estás puedo sentir
Que no estoy sola para seguir

Abro mi corazón a ti
La luz se hace mas fuerte en mí
Cuando tu estás puedo dar mas
Sube el telón y que comience a sonar

Tu voz y mi voz
Tu voz y mi voz


3 sezon, odcinek 76


Wymowa hiszpańska:

Deskubri ke soj tan paresida a ti
I ke el sonido de tu woz
Me anima, me emosiona
Deskubri ke se ase muczo mas de a dos
I ke si tu estas hunto a mi
El miendo me abandona

Despues de todo estamos huntas
Wiendo salir el sol

Abro mi korason a ti
La lus se ase mas fuerte en mi
Kuando tu estas puedo sentir
Ke no estoj sola para segir

Abro mi korason a ti
La lus se ase mas fuerte en mi
Kuando tu estas puedo dar mas
Sube el telon i ke komiense a soniar

Tu woz i mi woz
En una misma kasion

Abro mi korason a ti
La lus se ase mas fuerte en mi
Kuando tu estas puedo sentir
Ke no estoj sola para segir

Abro mi korason a ti
La lus se ase mas fuerte en mi
Kuando tu estas puedo dar mas
Sube el telon i ke komiense a soniar

Tu woz i mi woz
Tu woz i mi woz




Tekst polski:

Odkryłam, że jestem taka jak Ty
A dźwięk Twojego głosu
Inspiruje mnie, porusza mnie
Odkryłam dawno temu, że jest nas więcej niż dwie
Jeśli jesteś ze mną to
Strach zostawiam za sobą

Więc jesteśmy razem razem
Oglądając zachód słońca

Otwieram moje serce, dla Ciebie
Światło staje się silniejsze we mnie
Kiedy tu jesteś, mogę poczuć że
Nie jestem sama do naśladowania

Otwieram moje serce, dla Ciebie
Światło staje się silniejsze we mnie
Kiedy tu jesteś, mogę dać więcej
Kurtyna w górę i zaczynam marzyć

Twój głos i mój głos
W tej samej piosence

Otwieram moje serce, dla Ciebie
Światło staje się silniejsze we mnie
Kiedy tu jesteś, mogę poczuć że
Nie jestem sama do naśladowania

Otwieram moje serce, dla Ciebie
Światło staje się silniejsze we mnie
Kiedy tu jesteś, mogę dać więcej
Kurtyna w górę i zaczynam marzyć

Twój głos i mój głos
Twój głos i mój głos


3 sezon, odcinek 73

~*~

Podoba wam się ta piosenka? Co o niej sądzicie?

1 komentarz: