wtorek, 28 kwietnia 2015

[WYWIAD] Wywiad z Mercedes Lambre


Dzisiaj przychodzę do was z wywiadem, który został przeprowadzony z Mercedes Lambre. Aktora, piosenkarka i również tancerka odgrywa rolę Ludmiły w serialu Violetta. Jesteście ciekawi tego wywiadu? Zapraszam do postu.



Q: Jakie to uczucie być docenianą za swoją pracę aktorską?
Mercedes: Czuję się niesamowicie zaszczycona i wdzięczna za uznanie dla mojej gry w Violetcie. Zdobyłam dwie nagrody za rolę czarnego charakteru na Kids Choice Awards w Argentynie i kolejne dwie nagrody dla ulubionej aktorki – jestem w związku z tym bardzo szczęśliwa!. Zostać docenioną przez fanów i swoich rówieśników za ciężką pracę, to bardzo satysfakcjonujące uczucie. Nagrody te są dla mnie szczególnie ważne właśnie dlatego, że są przyznawane przez samych widzów. To, że tylu fanów oddało na mnie swój głos, wiele dla mnie znaczy.

Q: Violetta opowiada głównie o przyjaźni. 
Czy przyjaźnisz się z innymi członkami obsady poza planem?
Mercedes: Wszyscy trzymamy się ze sobą naprawdę dobrze, a atmosfera na planie jest świetna! To wspaniałe, móc pracować z tak utalentowaną obsadą i znakomitą załogą. Osobiście najbardziej zaprzyjaźniłam się z Martiną, Facundo, Candelarią i Damienem Laurettą, który dołączył do nas z Francji – to super gość!



Q: Czy nadal masz czas na śpiew i taniec w wolnym czasie?
Mercedes: Dużo śpiewam, kiedy jestem w moim mieszkaniu. Jeśli chodzi o taniec, tańczę głównie na planie i podczas prób, co jest świetne. Kiedyś chodziłam na zajęcia po pracy, ale harmonogram kręcenia zdjęć do Violetty jest bardzo napięty i musiałam zrezygnować. Ale to nic wielkiego, bo przy okazji pracy w serialu mam i tak bardzo dużo okazji do tańca.

Q: Co najbardziej lubisz w odgrywaniu roli Ludmiły?
Mercedes: Najbardziej podoba mi się swoboda, jaką mam, grając Ludmiłę. Wcielam się w postać, która często robi to, na co akurat ma ochotę. Poza tym rola Ludmiły jest dla mnie dużym wyzwaniem, ponieważ w rzeczywistości mamy bardzo różne charaktery. Ta rola bywa momentami bardzo trudna.

Q: Kiedy byłaś młodsza, jaki był Twój ulubiony serial Disneya?
Mercedes: To proste – kochałam oglądąć Hannah Montana!

Chcecie zobaczyć na żywo obsadę Violetty na koncercie?
Pamiętajcie, o koncercie w Warszawie 22 sierpnia i o dwóch koncertach w Krakowie 25 i 26 sierpnia. Bilety możecie zakupić na WWW.LIVENATION.PL   


~*~

Jak wam się podoba wywiad?

1 komentarz: