poniedziałek, 20 kwietnia 2015

[RECENZJA] Violetta: Wyraź siebie


Dawno nie pojawiła się recenzja na blogu, więc dzisiaj przychodzę do was z recenzją nowego produktu wydawnictwa Ameet "Violetta: Wyraź siebie". Jest to książką w której możecie wyrazić swoją kreatywność, ale nie zdradzając więcej - zapraszam do postu.


Więcej recenzji wydawnictwa Ameet i inne możecie przeczytać [tutaj].



Książka jest średniego rozmiaru. W polskich sklepach pojawiła się 27 marca 2015. Jak już tytuł mówi, jest to książka w której można wyrazić siebie, swoją osobę w sposób kreatywny. Znajduję się w niej dużo pustych stron, które na własny sposób możemy wypełnić. Technika jest dowolna i wszystko zależy od nas jak ją wypełnimy.



Violetta wyrażała siebie prowadząc pamiętnik. Na pewno wiele osób ma podobny pamiętnik do swojej ulubionej bohaterki i go prowadzi. Produkt wydawnictwa Ameet obrazuje jak wyrazić siebie w trochę inny sposób. Tutaj możemy kolorować, pisać i wyrażać to co czujemy ,ale w sposób inny niż Violetta. Bohaterka pisze w swoim pamiętniku swoje tajne sekrety, natomiast my dzięki książce Violetta: Wyraź siebie możemy pochwalić się naszym znajomym swoją kreatywnością.



~*~

Według mnie książką jest ciekawym pomysłem na dni kiedy nie macie nic do zrobienia, lub ogarnia was nuda. Może być super prezentem dla koleżanki na urodziny czy na inną okazję. Razem z przyjaciółką możecie spotkać się po szkole i wyrażać wspólne siebie. Każdy z nas jest w inny sposób kreatywny, a razem można stworzyć wiele ciekawych pomysłów.
Ja podarowałam książkę mojej siostrze, która ma 11 lat. Bardzo się ucieszyła, ponieważ lubi rysować i komponować różne rzeczy. Wy też możecie sprawić prezent swojemu rodzeństwu :)

Możecie znaleźć ją w sklepach empik lub smyk. Cena jest niewielka, a ja bardzo zachęcam do zakupienia egzemplarzu do swojego domu.



~*~

Jak wam się podoba recenzja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz