piątek, 22 maja 2015

[PREMIERA] Film POD WŁOS! + krótki wywiad


Już jutro premiera nowego filmu na Disney Channel - POD WŁOS. W główną rolę wciela się Laura Marano - znana z roli Ally w Austin&Ally. Jesteście ciekawi o czym będzie historia? Zapraszam do postu.



Laura Marano gra licealną prymuskę z techniki, która pragnie zdobyć tytuł królowej balu organizowanego na zakończenia szkoły. Ale gdy wielki dzień w końcu nadchodzi, wszystko idzie nie tak, jak powinno – począwszy od wymykającej się spod kontroli fryzury, aż po niegdyś piękną, a teraz zupełnie zniszczoną suknię. Równocześnie Marano zmuszona zostaje do współpracy z dosyć pechową policjantką (Baker) prowadzącą śledztwo w sprawie zaginionego naszyjnika, który – jak się niespodziewanie okazuje – jest w posiadaniu dziewczyny. Szaleństwo sięga zenitu, gdy w dniu balu para musi uciekać przez całe miasto przed zawistnym złodziejem klejnotów.

Zwiastun:



~*~

Krótki wywiad przeprowadzony z Laurą Marano:

Jak wspominasz kręcenie zdjęć do filmu Pod włos?
Laura: To było absolutnie niesamowite doświadczenie. Kręciliśmy serial we francuskiej części Kanady, w Quebec i Montrealu, i miałam nadzieję, że nauczę się trochę francuskiego, ale niestety nie wyszło [śmiech]. Leigh-Allyn Baker, która również gra w filmie, całkiem dobrze mówi po francusku, ale ja niestety poległam na nauce. Nasz film opowiada o Monice, która przeżywa najgorszy dzień w całym swoim życiu, czyli dzień szkolnego balu. Spotyka tego dnia Liz, która jest policjantką i poszukuje skradzionego naszyjnika. Jak się okazuje, ma go Monica. Zaczynają współpracować, aby osiągnąć to, czego każda z nich potrzebuje. Zaczynają się przy tym dziać różne dziwne i niespodziewane rzeczy, które nie idą zgodnie z planem, więc jest mnóstwo śmiechu. Ta komedia jest naprawdę zabawna!

Jakie są podobieństwa pomiędzy tobą a twoją postacią?
Laura: Całkowicie utożsamiam się z tym, co Monica przechodzi w filmie. Musi ona zdecydować, czy iść na Massachusetts Institute of Technology (MIT), czy do państwowego college’u wraz z większością swoich przyjaciół. Miałam w tym samym czasie podobne dylematy. Myślę też, że wszyscy możemy identyfikować się z jej próbami „dopasowywania się” do otoczenia. Monica uczy się w filmie słuchać własnego serca bardziej niż opinii innych ludzi.



A Ty miałaś kiedyś takie problem z fryzurą?
Laura: Mam wiele takich dni, kiedy nie mogę doprowadzić włosów do ładu! Na szczęście mam tu wspaniałych fryzjerów. Co prawda czasami uda mi się samej ładnie uczesać, ale zwykle wychodzi mi to fatalnie. Kiedyś byłam na premierze i miałam wtedy fryzurę, którą robiłam sama, ponieważ dopiero co wyszłam z planu filmowego. Starałam się ładnie ułożyć włosy, ale to było straszne – nigdy więcej tego nie zrobię [śmiech].

Opowiesz nam o jakichś krępujących sytuacjach z planu?
Laura: Raz prawie przejechałam kogoś rowerem, co było bardzo krępujące. Musiałam jeździć na rowerze podczas kręcenia jednej ze scen, a nie jestem dobrym sportowcem. Nie potrafiłam na nim dobrze jeździć i prawie potrąciłam stojących dookoła ludzi.

PREMIERA FILMU POD WŁOS JUŻ 23 MAJA O 18:00 TYLKO W DISNEY CHANNEL



~*~

Będziecie oglądać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz