sobota, 9 maja 2015

[SPIS PIOSENEK] Descubrí


Utwór Descubrí - Odkryłam komponuje Violetta w 3 sezonie. Piosenka opowiada o tym co główna bohaterka odkryła przez te wszystkie lata w studiu. Jak bardzo jej życie się zmieniło. W 60 odcinku wykonuje tą piosenkę z Leonem.


Więcej piosenek możecie znaleźć [tutaj].

3 sezon, odcinek 60


Tekst hiszpański

Descubrí sobre mi espejo
Que hay más
Que el reflejo que me da
No hay manera de esconderlo
No hay razón que le
Gane al corazón
Descubrí que existe el miedo
Y noté que no me deja soñar

Y hoy tal vez sea el
Momento exacto
Para saltar tomados
De la mano

Y un minuto más
Sé que puedo soñar
Quiero cantar
Decreto el sueño real
Sé que podemos confiar
Y nada nos detendrá

Hoy quiero cantar
Y el miedo no volverá
Porqué mi angel guardián
Sabrá el camino a tomar

Descubrí que el sentimiento
Es una luz
Que no puedes apagar
Y la vida es cómo un cuento
Y el amor
Siempre gana sobre el mal

Y hoy tal vez sea el
Momento exacto
Para saltar tomados
De la mano

Y un minuto más
Sé que puedo soñar
Quiero cantar
Decreto el sueño real
Sé que podemos confiar
Y nada nos detendrá

Hoy quiero cantar
Y el miedo no volverá
Porqué mi angel guardián
Sabrá el camino a tomar

Hoy quiero cantar
Decreto el sueño real
Sé que podemos confiar
Y nada nos detendrá

Hoy quiero cantar
Y el miedo no volverá
Porque mi angel guardián
Sabrá el camino a tomar


3 sezon, odcinek 58


Wymowa hiszpańska

Deskubri sobre mi espeho
Ke aj más
Ke el refleho ke me da
No aj manera de eskonderlo
No aj rasón ke le
Gane al korasón
Deskubrí ke eksiste el miedo
I noté ke no me deha soniar

I oj tal wez sea el
Momento eksakto
Para saltar tomados
De la mano

I un minuto más
Sé ke puedo soniar
Kiero kantar
Dekreto el suenio real
Sé ke podemos konfiar
I nada nos detendrá

Oj kiero kantar
I el miedo no wolwerá
Porke mi angel guardián
Sabrá el kamino a tomar

Deskubrí ke el sentimiento
Es una lus
Ke no puedes apagar
I la wida es cómo un kuento
I el amor
Siempre gana sobre el mal

I oj tal wez sea el
Momento eksakto
Para saltar tomados
De la mano

I un minuto más
Sé ke puedo soniar
Kiero kantar
Dekreto el suenio real
Sé ke podemos konfiar
I nada nos detendrá

Oj kiero kantar
I el miedo no wolwerá
Porke mi angel guardián
Sabrá el kamino a tomar

Oj kiero kantar
Dekreto el suenio real
Sé ke podemos konfiar
I nada nos detendrá

Oj kiero kantar
I el miedo no wolwerá
Porke mi angel guardián
Sabrá el kamino a tomar


3 sezon, odcinek 56


Tekst polski

Odkryłam, że w moim lustrze
Jest coś więcej niż
Moje odbicie
Nie ma sposobu, by to ukryć
Nie ma rozumu, który pokona serce
Odkryłam, że istnieje strach
I zauważyłam, że nie daje mi marzyć

I może dziś jest ten
Właściwy moment
Żeby skoczyć trzymając
się za rękę

I ani chwili dłużej
Wiem, że mogę marzyć
Chcę śpiewać
Dekret prawdziwego marzenia
Wiem, że możemy uwierzyć
I nic nas nie zatrzyma

Dzisiaj chcę śpiewać
A strach nie wróci
Bo mój anioł stróż
Wie jaką drogą mnie poprowadzić

Odkryłam, że uczucie
To takie światło,
którego nie możesz zgasić
A życie jest jak bajka
I miłość
zawsze zwycięża nad złem

I może dziś jest ten
Właściwy moment
Żeby skoczyć trzymając
się za rękę

I ani chwili dłużej
Wiem, że mogę marzyć
Chcę śpiewać
Dekret prawdziwego marzenia
Wiem, że możemy uwierzyć
I nic nas nie zatrzyma

Dzisiaj chcę śpiewać
A strach nie wróci
Bo mój anioł stróż
Wie jaką drogą mnie poprowadzić

Dziś chcę śpiewać
Zarządzam prawdziwe marzenie
Wiem, że możemy uwierzyć
I nic nas nie zatrzyma

Dzisiaj chcę śpiewać
A strach nie wróci
Bo mój anioł stróż
Wie jaką drogą mnie poprowadzić


3 sezon, odcinek 58


Karaoke



~*~

Lubicie tą piosenkę? Podoba wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz