środa, 13 maja 2015

[RECENZJA] Cała reszta nie ma znaczenia


We wczorajszym dniu w całej Polsce miała miejsce premiera książki Lodovicy Comello - Cała reszta nie ma znaczenia. Dzięki wydawnictwu REBIS mogę dzisiaj zrecenzować dla was ten produkt. Co znajdziemy w książce? Moje odczucia i opinia w rozwinięciu postu.





Książkę można nazwać biografią lub pamiętnikiem. Lodo opisuje w niej praktycznie swoje całe życie. Dzieli się z nami swoimi przeżyciami podczas wyjazdu do Buenos Aires. Opowiada o zabawnych przygodach, które pozostały w jej pamięci. Widzimy świetne zdjęcia, których nie można znaleźć nigdzie w internecie. Są one prywatną częścią książki co jest wielkim plusem.

Moje pierwsze wrażenie?
Gdy pierwszy raz zobaczyłam wiadomość o książce na portalach społecznościowych byłam podekscytowana. Wyglądała świetnie i nie mogłam się doczekać, aż będę miała ją w swoich rękach! Okładka jest idealnie dopasowana do całej kompozycji. W środku książka jest genialnie wykonana. Lodovica jest moją wielką idolką więc z całego serca chciałam mieć jej książkę w domu. To było nieprawdopodobne uczucie mieć biografię w swoich rękach.




Co najbardziej podoba mi się w książce?
Oprócz świetnego wykonania i zdjęć których nie znajdziemy w internecie, w książce podoba mi się to w jaki sposób jest napisana. Czytając ją miałam wrażenie jakbym poznawała Lodo na nowo. Jakby ona opowiadała mi całą historię swojego życia. To było cudowne przeżycie. Niezmiernie się cieszę, że Lodovica postanowiła wydać taką biografię bo dzięki niej sporo informacji mogłam się dowiedzieć - a których nie wiedziałam wcześniej!

Czy mogę polecić wam książkę?
Jak najbardziej. Myślę, że w Polsce jest wielkie grono fanów Lodo, którzy jeszcze nie zaopatrzyli się w biografię swojej idolki. Polecam wam ją bardzo serdecznie bo moim zdaniem warto wydać na taką świetną rzecz trochę pieniędzy.



Wspomnę jeszcze o tym co mniej więcej możemy dowiedzieć się w pamiętniku Lodo. Artystka opowiada o relacjach z rodziną, przyjaciółmi. Widzimy jej zdjęcia z dzieciństwa. Opisuje wiele rzeczy: praca nad jej teledyskiem, swój wolny dzień.

To jest taki skrót tego co jest w całej książce. Musicie ją mieć!



~*~

PODSUMOWANIE
Jak już wyżej napisałam - BARDZO GORĄCO POLECAM WAM KSIĄŻKĘ LODO COMELLO!!! Jest genialna w każdym tego słowa znaczeniu. Gwarantuje wam to, że dowiecie się z niej sporo i będziecie bardzo zadowoleni. Cena książki wynosi 36,90 zł. Możecie kupić ją od 12.05.2015 we wszystkich empikach.

Serdecznie zapraszam was na stronę internetową wydawnictwa Rebis:


~*~

Co sądzicie o książce? Zmierzacie ją kupić?

4 komentarze:

  1. u mnie niestety jeszcze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i polecam ;))
    Lodo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super książka super recenzja! mam ją i jestem z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie am, ale mam pamiętnik z 1 sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń