piątek, 25 września 2015

[RELACJA] Meet and Great z Dove Cameron


W poniedziałek (21 września 2015) po Polski przyleciała jedna z wielkich gwiazd Disney Channel - Dove Cameron. My blogerki, dzięki Disney Polska miałyśmy możliwość spotkać naszą idolkę dzień później. Relacja ze spotkania w rozwinięciu.


#Na początek
22 września około godziny 13:30 udałyśmy się z dziewczynami na 40 piętro w hotelu, do pokoju 4008 gdzie miałyśmy spotkać Dove. Wszystkie byłyśmy bardzo podekscytowane tym spotkaniem. Większość z nas denerwowała się i nie mogła się doczekać.


Ustaliłyśmy wszystkie razem jak przebiegnie nasze spotkanie, gdy dotarłyśmy na miejsce w którym miała przyjść Dove. Każda z nas robiła dużo zdjęć. W pomieszczeniu znajdowała się ścianka z filmu Następcy, którego premiera w Polsce odbyła się niedawno. 



#Wielkie chwile
Przed godziną 14 pojawiła się ślicznie ubrana i z wielkim uśmiechem na twarzy - Dove. Przywitała nas bardzo gorąco, poznała nasze imiona i była zachwycona gdy dowiedziała się, że jesteśmy blogerkami Disneya i piszemy również o niej.

Każda z nas zyskała autograf. Duża ilość z nas miała książki "Wyspa Potępionych" w której podpisała się Dove. Mi również udało się zdobyć podpis w tej świetnej książce dzięki Disneyowi, za co jestem ogromnie wdzięczna! Uczyłyśmy ją mówić różnych zwrotów po polsku takich jak - Następcy, dzień dobry, dobrze, tak, dobry wieczór, buziaki, kocham Cię itd.

Nastał czas na zdjęcia. Każda z nas miała swoją wielką chwilę z idolką. Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się przytulić Dove aż trzy razy, pierwszy raz około godziny 10:30 w hotelu [relacja tutaj]. Cały czas uśmiech nie schodził z jej twarzy. Była bardzo miła, kochana i nawiązywała z nami rozmowę. Wykorzystałyśmy czas z nią w pełni. Pożegnała się z nami przytulając nas. Na koniec zdążyłam powiedzieć jej, że jestem w jej wieku, na co skomentowała "sisters." 


Wszystkie nagrywałyśmy jak Dove mówi "Hello Poland, kocham Cię, kocham Cię Polska" - brzmiało to na prawdę genialnie w jej wykonaniu.

#Na koniec
Po spotkaniu z Dove, razem z dziewczynami nagrywałyśmy kilka filmików dla Disneya. Możliwe, że niedługo pojawią się one na kanale. Śledźcie i wyczekujcie koniecznie. Jestem bardzo szczęśliwa, że spotkałam Dove, ponieważ to było moje marzenie. Dziękuję The Walt Disney Company Polska z całego serca! Nigdy nie zapomnę tego cudownego dnia.


~*~

A wy lubicie Dove? Chcielibyście ją spotkać?

5 komentarzy:

  1. Nabór na adminkę na blogu www.disney-polska-violetta-polska.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabór na adminkę na blogu www.disney-polska-violetta-polska.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje spotkania idolki i spełnienia marzeń. Super wpis. Oby wiecej takich! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym bardzo chciała ją spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń