czwartek, 24 września 2015

[RELACJA] Zjazd Blogerów w Warszawie


21 i 22 września miał miejsce zjazd blogerów Disneya w Warszawie. Miałam przyjemność uczestniczyć w części tego spotkania. W tym poście przedstawię wam relację z wyjazdu do Warszawy od początku do końca.


#21 wrzesień (poniedziałek)

Dotarłam do Warszawy dopiero wieczorem, ponieważ w ten sam dzień koniecznie musiałam pojawić się w szkole aby napisać dwa sprawdziany. Tego dnia blogerki miały spotkanie z Sylwią Lipką i Karolem Osentowskim. Ja nie brałam udziału w tych spotkaniach, jednak dzięki The Walt Disney Company Polska zdobyłam odpowiedzi na 5 pytań od nich.

Czas który spędziłam w pendolino minął bardzo szybko. Trasa z Krakowa do Warszawy trwała 2,5 godziny. O 21:40 razem z mamą byłyśmy już na miejscu. Nigdy nie widziałam Pałacu Kultury w nocy, więc byłam pod ogromnym wrażeniem widząc genialne oświetlenie które prezentowało zabytek.


Około 22 razem z mamą pojawiłyśmy się w naszym pokoju, który był na 30 piętrze. Numer 3017 w hotelu InterContinental, widok z okna przedstawiał przecudowną panoramę Warszawy! Byłam bardzo zmęczona całym dniem w szkole i w podróży, więc bardzo szybko tego dnia zasnęłam.

~*~


#22 wrzesień (wtorek)



Powyżej widok z okna pokoju, w którym się zatrzymałam.

Około 8 rano postanowiłyśmy razem z mamą udać się na śniadanie. Jedzenie było na prawdę pyszne i był ogromny wybór. Przed godziną 10 udałyśmy się na parter, gdzie spotkałam Sylwię Lipkę, którą bardzo pozdrawiam. Udało nam się chwilkę porozmawiać i zrobić sobie wspólne zdjęcia.


Kilka chwil potem pojawiła się Dove Cameron. Podeszłam do niej i poprosiłam o wspólne selfie. Porozmawiałyśmy dosłownie chwilkę, ponieważ Dove wychodziła na sesję zdjęciową. Była bardzo kochana, miła i sympatyczna! Jej strój jak zobaczycie na poniższym zdjęciu przypominał mi słowiankę. Była ubrana typowo jak polka, co było genialne.


Korzystając z chwili wolnego czasu pojechałyśmy z mamą na ostatnie piętro w hotelu i oglądałyśmy z samej góry panoramę Warszawy. Zaraz po wymeldowaniu się z hotelu o godzinie 12:00 udałyśmy się na lunch do restauracji DownTown.



#Dove Cameron i my
Po godzinie 13 razem z wszystkimi blogerkami spotkałyśmy się na parterze. Razem z dziewczynami czekałyśmy na M&G z Dove Cameron. Spotkanie rozpoczęło się przed 14. Obszerniejsza relacja ze spotkania z Dove będzie w osobnym poście.



#Ostatnie chwile w Warszawie
Po spotkaniu udałyśmy się z mamą pozwiedzać Warszawę, ponieważ pendolino miałyśmy dopiero wieczór. W Złotych Tarasach zupełnie przypadkowo spotkałam jedną bardzo znaną polską youtuberkę - littlemooonster96. Angelika była bardzo miła i zrobiłyśmy sobie wspólne zdjęcie. Wiem, że była bardzo zmęczona więc dziękuję, że poświęciła mi tą chwilkę czasu!

#Na koniec
Jestem bardzo szczęśliwa i do tej pory nie mogę uwierzyć w to jak bardzo ten wyjazd był świetny. Spędziłam na prawdę piękne chwile. Z całego serca dziękuję Disney Polska za zorganizowanie zjazdu i za możliwość spotkania Dove - jedną z moich idolek! :)


~*~

Relacja ze spotkania z Dove pojawi się w osobnym poście, 
tak samo jak krótki wywiad z Sylwią i Karolem.

4 komentarze: