wtorek, 15 września 2015

[WYWIAD] Tańcząc z gwiazdami!


Do wszystkich, którzy chcą umieć tańczyć: martwisz się, że masz dwie lewe nogi? Nie panikuj! W ekskluzywnym wywiadzie, Dove Cameron ujawnia kilka tajemnic z planu nowego filmu Disney Channel "Następcy", a przy okazji udziela kilku tanecznych wskazówek. Zapraszam.




Jak dużo tańca zobaczymy w Następcach, Dove?
Dove: W Następcach możecie oczekiwać dosłownie wszystkiego! Film nie jest typowym musicalem, ale jest w nim dużo śpiewu i tańca, a także elementów komedii, akcji i romansu. Jest też wiele ekscytujących występów choreograficznych.

Jak Następcy mają się do innych filmów Disneya? 
Dove: Wiele osób porównuje Następców do filmów High School Musical, ponieważ Kenny Ortega był reżyserem obu projektów. Cóż, nie jest to High School Musical w tym sensie, że tam muzyka pojawiała się co minutę. W Następcach trzeba czekać trochę dłużej – ale na pewno zawsze warto!

Masz swoją ulubioną piosenkę z filmu?
Dove: Tak. Powiem nawet, że mam dwie ulubione piosenki. Nie mogę powiedzieć o nich zbyt wiele, ponieważ rozpowiadałabym fabułę filmu – ale mogę powiedzieć, że moja pierwsza ulubiona piosenka jest na samym początku, a druga to moja piosenka solowa, która jest naprawdę piękna.


Możesz nam powiedzieć więcej o swojej piosence solowej? 
Dove: Mogę powiedzieć, że to naprawdę dobrze napisany utwór. Kocham go! Jest to wyjątkowa piosenka, ballada. Jest bardzo Broadwayowska, dlatego bardzo mi odpowiadała. Byłam podekscytowana, mogąc wykonać właśnie ją.

Jak pracowało Ci się nad największymi występami muzycznymi w filmie? 
Dove: Powiem wam w tajemnicy. Taniec okazał się moją wielką miłością. Byłam bardzo szczęśliwa, kiedy nagrywaliśmy sceny muzyczne do filmu. Nie byłam tancerką, ale Kenny Ortega zrobił ze mnie tancerkę. Dosłownie, nauczyłam się tańczyć z Kennym Ortegą! Czy to nie fajne? Teraz tańczę cały czas.

Jaką radę dałabyś tym, którzy nie potrafią tańczyć? 
Dove: Taniec jest jak wszystko inne w życiu. Wymaga ciężkiej pracy, cierpliwości i dużo praktyki. Kiedy po raz pierwszy poszłam na próbę taneczną do Następców, byłam z siebie tak niezadowolona, że powstrzymywało mnie to od dalszego uczenia się kroków. Kiedy się zrelaksowałam, stało się to o wiele łatwiejsze.


Czy kluczem jest więc spokój i wyluzowanie? 
Dove: Tak myślę! Musiałam odpocząć i zaufać mojemu ciału bardziej niż ufałam mózgowi. Kiedy to się stało, przestałam oceniać samą siebie i czuć się głupio. Dopiero wtedy nauczyłam się kroków i do dziś je pamiętam.

Czy byłaś onieśmielona, kiedy pierwszy raz pojawiłaś się na planie? 
Dove: Zdecydowanie! Kiedy pierwszy raz tam poszłam, powiedziałam sobie, że przecież nie jestem tancerką. Myślałam: „Nie będę w stanie tego zrobić”. Ale jak tylko zaufałam sobie, zaczęłam tańczyć o wiele lepiej. Dopóki nie powiesz sobie, że świetnie wyglądasz i zaufasz swojemu ciału, nie odniesiesz sukcesu.

PREMIERA FILMU NASTĘPCY JUŻ 18 WRZEŚNIA O 18:00 TYLKO W DISNEY CHANNEL 


~*~

Jak wam się podoba wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz