piątek, 4 września 2015

[WYWIAD] Wywiad z Karanem Brar


Już od jutra wszyscy z was, na kanale Disney Channel możecie oglądać 4 sezon popularnego serialu Jessie! Tymczasem mam dla was małą niespodziankę. W rozwinięciu postu możecie przeczytać wywiad z Karanem Brar, który wciela się w rolę Raviego.



Jak to jest być gwiazdą tak popularnego serial Disney Channel?
Karar: To niesamowite! Kiedy po raz pierwszy dołączyłem do obsady, byłem bardzo podekscytowany, bo traktowałem to jako ogromną szansę. Nie wiedziałem, że Jessie zdobędzie taką popularność w Europie, jak to było w USA. Wszyscy jesteśmy bardzo wdzięczni naszym fanom za ich wsparcie.

Jak zachęciłbyś do oglądania serialu tych wszystkich, którzy dotąd o nim nie słyszeli? 
Karar: Cóż, myślę, że każdy może w tym serialu znaleźć postać, z którą będzie się mógł utożsamić. Oczywiście może to być trudne w przypadku bogatego dzieciaka mieszkającego w nowojorskim apartamencie, ale tak naprawdę każda postać jest inna, wnosi do domu coś nowego i specyficznego. Ludzie z całego świata mogą oglądać nasz serial i znajdować wspólne cechy z co najmniej jednym z bohaterów.

Dlaczego uważasz, że jest to tak uniwersalny serial?
Karar: Wspaniałą rzeczą w naszym serialu jest to, że skupia się on wokół rodziny. Jessie niesie za sobą uniwersalny przekaz o rodzinie, przyjaźni i miłości, który zawsze da się dostrzec – niezależnie od formy i języka, w jakim zrobiono dubbing.


Dlaczego uważasz, że widzowie w Polsce powinni oglądać serial Jessie?
Karar: Mieliśmy mnóstwo zabawy, tworząc go, a twórcy włożyli w ten serial ogrom pracy, podobnie zresztą jak cała ekipa i obsada. W każdy odcinek włożyliśmy jednak przede wszystkim dużo miłości. Myślę więc, że polscy widzowie odwzajemnią tę miłość i pokochają wszystkie szalone odcinki i nietypowe historie, szczególnie te z intrygującymi zagadkami. Nasz serial porusza poza tym wiele tematów, które dotyczą młodych ludzi, niezależnie od narodowości.

Jak wygląda Twój typowy dzień?
Karar: Budzę się i jadę prosto na plan, gdzie filmujemy Jessie. Ćwiczymy nasze sceny i idziemy do garderoby. Muszę też chodzić do szkoły w studiu i uczestniczyć w kilku lekcjach. Na koniec dnia idę do domu, odrabiam lekcje, jem coś, spotykam się z rodziną. Potem idę spać – i robię wszystko od nowa!

Jak długo trwa nakręcenie jednego odcinka?
Karar: Około tygodnia. Filmowanie trwa jakieś dwa dni, ale próby zajmują nawet około trzech dni, więc w sumie mamy pięć dni.


Na pewno aktorstwo zajmuje Ci wiele czasu, ale jakie jest poza tym twoje hobby?
Karar: Lubię dużo czytać, jestem też bardzo zainteresowany tematyką biznesową. Lubię czytać o biznesie i stale się czegoś o nim uczyć.

A czy robisz coś typowego dla osób w Twoim wieku? Lubisz gry wideo, uprawiasz jakiś sport?
Karar: Tak, oczywiście. Jestem zwykłym nastolatkiem – lubię grać w gry wideo, spędzać czas z przyjaciółmi, a czasami po prostu odpocząć i mieć trochę wolnego czasu.

Czy Ty i Ravi – chłopak, którego grasz – macie ze sobą coś wspólnego?
Karar: Zdecydowanie uważam, że tak. Ravi jest bardzo ciekawy i naprawdę chce wiedzieć, jak działa świat. Ja jestem taki sam. Bardzo lubię analizować, jak działa jakaś maszyna, jak różne jej części współpracują ze sobą. Powiedziałbym, że wszyscy jesteśmy trochę jak trybiki w wielkim mechanizmie i wszyscy mamy w sobie tę samą ciekawość świata.


Czy lubisz swoich fanów? Jak się z nimi porozumiewasz?
Karar: Kocham moich fanów. Czasami trudno jest poznać każdego z nich i osobiście się z nimi kontaktować, ale gdy już mam taką okazję, robię dla nich wszystko co mogę. Czasami zapraszam ich do parku rozrywki i idziemy na kilka wspólnych przejażdżek. Daję z siebie wszystko. Gdyby nie fani, nie byłbym tu, gdzie jestem dzisiaj i dlatego staram się robić co tylko mogę, aby okazać im moją wdzięczność i utrzymywać z nimi więź.

A jak mógłbyś się porozumiewać z fanami z Polski?
Karar: Media społecznościowe są najlepszym sposobem. Dzięki nim wszyscy mogą kontaktować się ze sobą bez podróżowania. Mogę poznawać ludzi, których nigdy wcześniej nie spotkałem. To świetny sposób na pozostawanie w kontakcie. Jeśli ktoś pisze do mnie na Tweeterze, mogę od razu odpisać i odpowiedzieć na wszelkie pytania, nad którymi fani się zastanawiają. Myślę, że social media są naprawdę fajne.

PREMIERA 4. SEZONU JESSIE JUŻ 5 WRZEŚNIA O 10:30 TYLKO W DISNEY CHANNEL


~*~

Jak wam się podoba wywiad?

3 komentarze: