piątek, 19 czerwca 2015

[WYWIAD] Rowan Blanchard i Ben Savage: DOOKOŁA ŚWIATA!


Wybierz się w podróż z gwiazdami Dziewczyna poznaje świat – Rowan Blanchard i Benem Savagem! W tym poście pytania do obsady serialu o ich najwspanialsze wspomnienia z wakacji i zbieranie dla was kilka cennych wskazówek dotyczących podróżowania.


DOOKOŁA ŚWIATA!

Lubicie podróżować po całym świecie?
Rowan: Tak, podróże to jedna z moich ulubionych spraw. Jedyne, czego pragnę w życiu, to grać i podróżować po świecie! 
Ben: Ja także uwielbiam podróże. Chciałbym podróżować jeszcze więcej!

Czy według was poznawanie nowych miejsc jest ważne?
Rowan: Zdecydowanie uważam, że podróżowanie jest ważne, bo dzięki niemu można spojrzeć szerzej na świat i dowiedzieć się więcej o innych kulturach. Właśnie wróciłam z Hiszpanii i teraz wiem, że jest to kraj zupełnie inny od tych, w których byłem kiedykolwiek wcześniej. To było naprawdę fajne doświadczenie.
Ben: Osobiście uważam, że ważne jest to, aby być sobą i robić to, co daje ci radość. Jeśli lubisz podróże po świecie, podróżuj. A jeśli podróże Cię nie kręcą, to nic w tym złego.

Co wolicie: wylegiwanie się na plaży czy intensywne zwiedzanie?
Ben: Uwielbiam plażowanie, jeśli nie jest zbyt tłoczno. Tylko na zacisznej plaży można naprawdę odpocząć.
Rowan: Jeśli chodzi o mnie, wolę wakacje w mieście. Jestem w końcu dziewczyną z miasta! Nie wytrzymałabym zbyt długo na plaży. 



Dlaczego nie lubisz plaż, Rowan? 
Rowan: To nie tak, że nie lubię plaż. Plaże są świetne, ale ja wolę być w centrum. Dlatego uwielbiam takie miejsca jak Londyn i Nowy Jork. Stoisz w środku miasta i masz tylko pięć minut do Big Bena lub Empire State Building. Uwielbiam to, że miasta są tak ruchliwe i tętniące życiem – i nigdy nie jesteś tam zbyt daleko od punktów orientacyjnych. 

Wolicie wakacje letnie czy zimowe?
Ben: Jedne i drugie. Uwielbiam letnie wakacje na plażach w Meksyku, ale kocham także siedzenie przy kominku w zimowej chacie w górach. 
Rowan: Ja wolę przerwę zimową, ponieważ jest wtedy Boże Narodzenie, a to moje ulubione wydarzenie w roku. Wtedy zawsze jest pięknie.


Jak często wyjeżdżacie na wczasy? 
Rowan: Moja rodzina jeździ na wakacje tak często, jak to możliwe. Ostatnio pojechałam też do Londynu i Madrytu, aby promować Dziewczynę poznaje świat, a wkrótce jadę na Rhode Island z przyjaciółmi. Udało mi się spędzić wiele udanych wyjazdów w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
Ben: Ja również odwiedziłem Hiszpanię i Wielką Brytanię, ale to na razie wszystko. Od kiedy zaczął się serial Dziewczyna poznaje świat, nie miałem czasu na dłuższe wakacje. Nadrobię to, kiedy nadejdzie przerwa w zdjęciach. 


Jakie były wasze najlepsze wakacje w życiu? 
Rowan: Wow... To trudne pytanie! Kiedy byłam w Londynie po raz pierwszy, byłam pod wielkim wrażeniem. To była niesamowita podróż. Moja rodzina często jeździ także na narty i zawsze jest zabawnie. Uwielbiam jeździć na nartach, zwłaszcza na Mammoth Mountain w Kalifornii. To wspaniałe miejsce.
Ben: Moja rodzina wybrała się kilka lat temu na wycieczkę do Cabo w Meksyku. Tamten wyjazd na zawsze pozostanie w mojej pamięci, było świetnie! Nie robiliśmy dosłownie nic poza siedzeniem, jedzeniem i rozmawianiem całymi dniami. To był naprawdę dobry sposób na spędzenie kilku dni z rodziną.

Jak podobała wam się ostatnia podróż do Europy? 
Rowan: Było wspaniale! Nie miałam pojęcia, że tak zakocham się w Europie, jak tylko zobaczę Hiszpanię i Wielką Brytanię. Nie mogę się doczekać, tam aby wrócić i zobaczyć więcej krajów.

Co myślicie o europejskich fanach?
Ben: Byli naprawdę super. Nie spotkaliśmy dotąd zbyt wielu fanów – ale wszyscy, których już poznaliśmy, są wspaniali, przyjaźni i bardzo przychylnie nastawieni.
Rowan: Świetnie jest wiedzieć, że są na świecie ludzie, którzy lubią to, co robimy i chętnie oglądają nasz serial. Wiemy, że musimy sprostać ich oczekiwaniom! Mam nadzieję, że spotkamy jeszcze wielu, wielu naszych fanów.


OGLĄDAJ SERIAL „DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT” 
TYLKO W DISNEY CHANNEL!


~*~

Jak wam się podoba wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz