środa, 24 czerwca 2015

Piosenki z albumu Lucii Gil


Zdecydowałam się napisać dla was post o znanej piosenkarce, która wystąpiła w trzech sezonach Violetty. Mowa tutaj o serialowej Lenie - w którą wcieliła się Lucia Gil. Pod koniec 2013 roku, artystka wydała swój solowy album. W tym poście zbiór piosenek!


Tytuł albumu nosi 'Más allá del país de las princesas' co oznacza po polsku 'Spoza kraju księżniczek'. Płyta ukazała się w sprzedaży 25 listopada 2013. 

Oto jak prezentuje się okładka i tył:



~*~

1. Beyond the Princesses' Land - Spoza kraju księżniczek



2. Como el humo del café - Jak w dym z kawy



3. El Ultimo Baile - Ostatni taniec




4. Hoy Vuelvo A Empezar - Dziś zaczynam od nowa




5. Las Mismas Estrellas - Te same gwiazdy




6. Mi Calle Sin Ti - Moja ulica bez Ciebie




7. Perdí la Apuesta - Przegrałam zakład




8. Siempre Estás Allí - Zawsze jesteś tam




9. Soy - Jestem





10. Tu Vas a Ser para Mi - Masz zamiar być dla mnie




11. Ya Se Te Olvidó - Możesz już zapomnieć




12. Yo quisiera - Pragnę




~*~

Jak wam się podobają piosenki i płyta Luci?

1 komentarz:

  1. Pięknie śpiewa Lucia Gil ma bardzo ładny głos zawsze ładnie się ubiera i jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń