sobota, 13 czerwca 2015

[WYWIAD] Ekskluzywny wywiad z Olivią Holt!


Olivia Holt - gwiazda serialu To nie ja i Z kopyta jest znana na całym świecie. Mam przyjemność dodać dla was interesujący wywiad z tą aktorką. Jesteście ciekawi? Zapraszam do postu.


Wywiad z Olivią Holt:

Słyszeliśmy, że będziesz publikować swój pierwszy album. 
Jak się z tym czujesz? Co możesz powiedzieć o tym albumie?
To będzie niesamowite. Muzyka od dawna jest ważną częścią mojego życia, a teraz mam wreszcie możliwość przedstawienia własnej muzyki. Jestem bardzo wdzięczna za tę możliwość, bo kocham muzykę i spełniają się teraz moje marzenia.

To super! Czy chciałabyś w przyszłości wyruszyć w trasę koncertową z tym albumem?
Oczywiście. Myślę, że byłoby to fajne doświadczenie i że będzie dla mnie świetną zabawą. Po pierwsze, uwielbiam podróżować, a po drugie, podróżować i grać przy tym własną muzykę – to byłoby po prostu niesamowite.

Obecnie jesteś jedną z głównych postaci To nie ja. Co jest kluczem do sukcesu tego serialu?
Jeśli dobrze wypełniamy nasze zadania, grając grupę wspaniałych i szczęśliwych przyjaciół, widzowie oglądają nasz serial i mówią: „Chcę być jak oni, też chcę mieć takich przyjaciół i być dobrym przyjacielem!”. Naszym celem jest pokazanie, jak działa przyjaźń i że zawsze warto stawać po stronie swoich przyjaciół, bez względu na sytuację. Mam nadzieję, że robimy dzięki temu dobrą robotę.


W serialu jesteś jeszcze uczennicą, ale w prawdziwym życiu musisz już łączyć pracę i studia. Jak Ci się to udaje?
Początkowo było to dla mnie trudne. Ale myślę, że już się tego nauczyłam. Jest to z pewnością nie lada wyzwanie, ale udaje mi się ze wszystkim wyrabiać. To da się połączyć!

Jakie masz wspomnienia z serialu Z kopyta?
Na pewno zachowam wspaniałe wspomnienia związane z obsadą, całą załogą i zabawą, którą ze sobą mieliśmy. Grałam w tym serialu długi czas. To był okres mojego aktorskiego wzrostu, nauczyłam się w tamtym czasie bardzo wiele, zdobyłam też wspaniałych przyjaciół. I na pewno są to przyjaciele na całe życie.

Teraz, kiedy Twoja kariera już się rozwinęła, uważasz się za nową dziewczynę Disneya? 
Szczerze mówiąc, nie wiem. Ja po prostu uwielbiam grać, uwielbiam wcielać się w różne role, stawać się różnymi dziewczynami, które przeżywają na ekranie różne przygody. Praca w Disneyu to fantastyczna okazja do rozwoju aktorskiego. A więc przede wszystkim marzę o tym, żeby zagrać jak najwięcej ról i mieć jak najwięcej aktorskich wyzwań.


Słyszałem, że kochasz Maroon 5, Jessie J i Bruno Marsa. Jako aktorka i piosenkarka równocześnie, którego z nich najbardziej podziwiasz?
Jako aktorka podziwiam najbardziej Reese Witherspoon. Myślę, że gra bardzo piękne role. Na pewno dokonuje właściwych wyborów w swojej karierze. Muzycznie podziwiam Bruno Marsa i Jessie J. Myślę, że oni niesamowicie wyrażają siebie poprzez muzykę, a ja właśnie to w muzyce najbardziej kocham.

Twoja siostra Morgan jest również aktorką. Czy kiedykolwiek udzielała Ci porad i wskazówek?
Oczywiście. Moja siostra i ja nie jesteśmy do siebie bardzo podobne, jeśli chodzi o styl gry. Ona gra raczej dramatyczne role. Jej ulubionymi aktorkami są Meryl Streep i Jodie Foster. Moimi – Kate Hudson i Reese Witherspoon. Tak więc, gdy mam zagrać jakąś dramatyczną rolę, siostra udziela mi cennych rad, na przykład o sposobie słuchania i reagowania na kwestie wypowiadane na scenie. I głębszego wczuwania się w swoją postać. 

Bardzo lubisz uprawiać sport. Czy uważasz, że bycie w formie jest istotne?
Tak. Jestem wielkim zwolennikiem aktywnego wypoczynku. Byłam gimnastyczka w i cheerleaderką, potem uprawiałam też sztuki walki, kiedy zaczęłam grać w Z kopyta. Według mnie bardzo ważne jest, aby pozostać aktywnym. I nie chodzi tu tylko o dobrą kondycję i dobre samopoczucie, ale także bycie częścią zespołu lub jakiejś grupy – myślę, że to bardzo istotne. Gdy uprawiasz sport, zawsze zdobywasz znajomych i przyjaciół, z którymi masz coś wspólnego.


Podobno lubisz podróżować, a Europa jest jednym z Twoich ulubionych miejsc. To prawda?
Tak! Bardzo, ale to bardzo kocham podróże i uwielbiam odwiedzać różne nowe miejsca, zwłaszcza w Europie. Nigdy nie byłam na przykład w Hiszpanii i bardzo chętnie bym się tam wybrała, jest tam podobno pięknie. Europejskie kraje zawsze są wspaniałymi miejscami do zwiedzania. Trzymajcie kciuki, żebym wkrótce mogła tam pojechać!

Na koniec możesz zwrócić się do naszych czytelników! 
Masz dla nich jakąś specjalną wiadomość?
Cześć wszystkim! Dziękuję wam za wasze wsparcie i liczę na nie w dalszym ciągu. Oznacza ono dla mnie więcej, niż możecie sobie wyobrazić. Naprawdę mam nadzieję, że będą wam się podobać seriale z moim udziałem, zwłaszcza drugi sezon To nie ja. Przesyłam wam wszystkim serdeczne uściski. I dziękuję raz jeszcze!

PREMIERA DRUGIEGO SEZONU JUŻ 15 CZERWCA O 15:00 W DISNEY CHANNEL!

OGLĄDAJ PREMIEROWE ODCINKI SERIALU TO NIE JA TYLKO W DISNEY CHANNEL!


~*~

Podoba wam się wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz