środa, 21 stycznia 2015

Wywiad z Sonią Figurską


Dzisiaj przygotowałam dla was wywiad z kolejną prowadzącą program I love Violetta - Sonią Figurską. Wywiad z Sylwią Lipką możecie przeczytać tutaj, a tymczasem zapraszam was do nowego postu. Więcej w rozwinięciu.


Najważniejsze informacje o Sonii:

#Kategoria 1 - MUZYKA
Sonia: ,, Najczęściej Rap, Hip Hop i wiele wiele innych. Lubię każdy typ muzyki. ” 

#Kategoria 2 - CIUCHY
Sonia: „ Śledzę różne trendy, bo bardzo to lubię. ”

#Kategoria 3 - ULUBIONA AKTORKA
Sonia: „ Bardzo lubię Kristen Stewart, Marlin Monroe, Nicole Kidman.” 




#Kategoria 4 - ZWIERZAKI
Sonia: „ Bardzo lubię zwierzęta. ”

#Kategoria 5 - PO LEKCJACH
Sonia: „ Najwięcej czasu po lekcjach spędzam w teatrze. Bardzo lubię modę. ”

#Kategoria 6 - KOSMETYKI 
Sonia: „ Normalnie się nie maluje, ale za to np. uwielbiam wszelkiego rodzaju błyszczyki, pomadki i lakiery do paznokci. ” 



#Kategoria 7 - HOBBY
 Sonia: „ Bardzo lubię tańczyć, śpiewać, rysować, malować, grać w koszykówkę itp. Kocham to robić od najmłodszych lat. ” 

#Kategoria 8 - COŚ DO ZJEDZENIA
Sonia: „ Kocham gotować! Eksperymentuje! Uwielbiam kuchnie orientalną, francuską, włoską. ”  

#Kategoria 9 - KSIĄŻKA
Sonia: „ Bardzo lubiłam i lubię ,,DZIENNIK CWANIACZKA”, i ,,Tajemnica’’ . Ale jeszcze nie mam swojej ulubionej. ” 


Dziennik cwaniaczka - książka młodzieżowa, która opowiada o życiu 13-letniego chłopca, Grega Heffleya, mieszkającego w Stanach Zjednoczonych. Greg chodzi do gimnazjum i w humorystyczny sposób opowiada o swoim życiu i wydarzeniach szkolnych w prowadzonym przez siebie dzienniku. Najlepszym przyjacielem chłopca jest Rowley Jefferson. Greg ma starszego brata, Rodricka, a także młodszego, Manny'ego.

#Kategoria 10 - BUTY
Sonia: „ Jestem uzależniona od butów. Mam ich bardzo dużo. Dla mnie najważniejsze jest w nich to, żeby były wygodne i w moim stylu. ” 

#Kategoria 11 - UKOCHANY MUZYK
Sonia: „ Uwielbiam: Eminema, Miley Cyrus i The Beatles. ”  








Koniec wywiadu, mam nadzieję, że spodobała wam się osoba jaką jest Sonia.
Zapraszam was bardzo serdecznie na jej instagram:
instagram.com/soniafigurska

~*~


Co sądzicie o wywiadzie?

3 komentarze: