środa, 21 stycznia 2015

[ViolettaLive] Jakie czekają nas piosenki w Łodzi?


Międzynarodowa trasa Violetta Live zaczęła się na początku stycznia. Obsada do tej pory miała koncerty w Hiszpanii, a obecnie artyści przebywają w Portugalii. Violetta Live w Łodzi coraz bliżej. Już 29 marca doczekamy się dwóch koncertów. Jesteście ciekawi jakie najprawdopodobniej pojawią się piosenki? Zapraszam do postu.


W tym poście sama Tini potwierdziła, że piosenka Libre Soy pojawi się przez całą trasę. Ale jakie piosenki oprócz niej? Na to pytanie znam już odpowiedź! :)

Koncert będzie otwierała piosenka En Gira, a po niej Tienes el Talento i Euforia.






Habla Si Puedes




Podemos




Veo Veo - w wykonaniu Tini i Cande




Libre Soy




Entre dos mundos




Voy por ti




Codigo amistad - wykonanie Tini i Cande




Underneath it All - wykonanie Roxy




Yo Soy Asi




Juntos Somos Mas




On Beat




Ser Mejor




Ser Quien Soy




Supercreativa




En mi mundo




Soy mi mejor momento




Are you ready for the ride




Te Creo




Ven Con Nosotros




Como Quieres




Alcancemos las Estrellas




Luz, Camara, Accion




Peligrosamente Bellas




Te Esperare




Mam nadzieję, że nie pominęłam żadnej piosenki ale sprawdzałam 3 razy. 
Co sądzicie o piosenkach?




~*~

Wybieracie się na koncert?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz