sobota, 24 stycznia 2015

[RECENZJA] Po prostu Tini


Przychodzę do was dzisiaj z recenzją - Po prostu Tini (Simplemente Tini). Każdy z was dobrze słyszał o biografii Martiny Stoessel, odtwórczyni roli Violetty. Za pośrednictwem wydawnictwa Zielona Sowa, mam przyjemność zrecenzować tą książkę przed wielką premierą! Jesteście zainteresowani? Zapraszam do postu.


Więcej recenzji produktów z Zielonej Sowy [tutaj].



Jak już wyżej wspomniałam, książka jest biografią Tini. Ona sama jest jej autorką. Opowiada o jej życiu i o tym co przeżyła przez te 17 lat. Artystka wspomina z rodziną ważne chwile z jej życia. Na niektórych stronach możemy przeczytać wypowiedzi jej mamy, taty, brata.. Również jej najlepszej przyjaciółki - Mercedes Lambre, z którą zaprzyjaźniła się podczas kręcenia Violetty. 

Moje pierwsze wrażenie?
Widząc tą książkę byłam w wielkim szoku. Moim marzeniem było mieć biografię mojej największej idolki. Przeglądając fanpage Zielonej Sowy nie mogłam uwierzyć, że właśnie w Polsce będzie niedługo dostępna biografia Tini. Mając książkę w rękach długo nie mogłam dojść do siebie. Jest warta wszystkiego i wydania każdego grosza. Skrywa w sobie wiele rzeczy o Martinie, o których wcześniej nie wiedziałam. Ogółem przeżyłam jedno, wielkie - WOW :)



W biografii Tini znajdujemy jej prywatne zdjęcia - od praktycznie pierwszych lat życia. Jest opisana jej przygoda z castingami, z serialem Violetta, z koncertami i co na nich przeżyła. Artystka od małego marzyła o byciu piosenkarką. Możecie przeczytać o tym jak spełniła marzenia i jak dalej dąży do ich spełnienia. Jest to niesamowite. 
O czym jeszcze napisała? O relacji z rodziną i jej przemyśleniami na temat kariery. Tini także opisuje jakie ma dalsze plany na przyszłość.

Co najbardziej podoba mi się w książce?
Odpowiedź jest bardzo prosta - dosłownie wszystko. Od okładki - do samego końca. Jest wykonana idealnie. Ma dużo zdjęć i wiele tekstu. Znajdują się w niej rozdziały, które dzielą poszczególne sfery życia Tini. Okładka jest miękka i idealnie prezentuje się na zewnątrz. 



Oprócz tego wszystkiego, w książce możemy znaleźć zakładkę do książki i naklejki. Jest to dodatkowa atrakcja dla najmłodszych. Produkt posiada 200 stron.

Od wczoraj zaczęłam czytać biografię Tini, jednak nie doszłam jeszcze do końca. Bardzo spodobało mi się wiele rzeczy które opisała. " Moje marzenie miało barwy Violetty " - moim zdaniem jest to strasznie ekscytujące jak walczyła o swoje marzenia i nigdy się nie poddała. Martina daje wiarę w siebie, abyśmy uwierzyli że nam też się uda. Opisuje, że jest ona zwykłą nastolatką - taką jak każdy z nas, ale jej osoba jest przykładem do spełnienia marzeń.


~*~

PODSUMOWANIE

Książka jest idealna. Od dawna o niej marzyłam i wiedziałam, że kiedyś to marzenie się spełni. Mogę w każdej chwili przeczytać o mojej najlepszej idolce i mieć jej biografię zawsze pod ręką. Jeśli Martina jest waszą idolką na pewno musicie mieć jej książkę, a jeśli nie jest to uwierzcie, że po przeczytaniu jej zrozumiecie dlaczego jest ona świetną osobą i godną naśladowania.
Ocena: 6+ bez dwóch zdań!

PREMIERA KSIĄŻKI:
4 luty 2015
cena: 34,90 zł

Zapraszam na stronę internetową Zielonej Sowy


~*~

Zamierzacie kupić książkę? Podoba wam się recenzja?

20 komentarzy:

  1. Na pewno kupię tą książkę, jest boska!!!!! Kocham Tini ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja super! Strasznie zachęcasz do kupna tej biografii.Więcej takich recenzji i świetnych zdjęć! Widać ze książka jest ekstra i nic tylko kupować! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! czekam z niecierpliwością na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna recenzja - super opisałaś tą książkę!
    Teraz widzę, że muszę ją mieć !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak jak ty od dawna marzyłam o tej książce!Cieszę się,że ją masz! Jest super i bardzo tania! Skąd ją masz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka jest boska :)) kupię ją

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka boska.Kupię ją na 100%.
    ♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Plis zrobisz zdjęcia tych naklejkami i zakładki proszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie czy ta książka ma na przodzie samemu do wykonania zakładkę z Tini ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wykonana zakładka z Tini, która jest już zrobiona.

      Usuń
  10. JA JUŻ KUPIŁAM JEST ŚWIETNA PIERWSZA!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszą przyjaciółką Tini nie jest Mechi, a Clara, Caro, Belu i Chloe. Od zawsze podkreśla, że to one są dla niej najważniejsze, nawet napisała to w swojej biografii.
    Więc jeśli nie wiesz to nie pisz.
    Po za tym spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze o tym wiem tylko pokreśliłam w poście jej przyjaźń z Mechi którą większość osób zna. Czytałam biografię, więc dobrze wiedziałam co pisze ;)

      Usuń
  12. Jej mam jej biografię

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej mam jej biografię

    OdpowiedzUsuń
  14. recenzja super przyda mi się na prace domową z polskiego którą pisze o po prostu tini

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham na 100% kupie<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam po prosru tini ale baedzo mnie zaskoczyło jak zobaczyłam naklejki

    OdpowiedzUsuń